یادداشتی به قلم حسین پائین محلی:

این باور در بطن جامعه اسلامی ما به وجود آمده که یک مصلح تاریخی که می تواند ادامه دهنده آرمان امام راحل(ره) وشهدای انقلاب وتابع فرامین مقام معظم رهبری باشد و البته در همین خط بخواهد و بتواند به مردم خدمت رسانی کند ومردم را به عنوان ولی نعمت ببیند؛ می بایست در عرصه رقابت های انتخاباتی حضور یابد.

انتخابات دوازدهم و دعوت از اصلح مقبول

به گزارش گلستان24، حسین پائین محلی فعال فرهنگی استان گلستان طی یاداشتی با عنوان انتخابات دوازدهم و دعوت از اصلح مقبول نوشت:

درجهان بینی توحیدی اولین مساله چگونگی دیدن عالم است که از آن به هستی شناسی تعریف شده و در هستی شناسی اسلامی که توحیدی است سنگ بنا و زیربنای چرایی عالم تبیین می شود؛ لذا به تعبیری این چرایی ها چگونگی های کنش تاریخی ،سیاسی و اجتماعی را  راهبری میکنند.

 درجهان بینی اسلامی سیستم عالم بازاست و افق فراروی ما امت اسلامی هرگز  باچنین نگرشی بسته نیست.تغییر وتحولات سیاسی درجامعه اسلامی گاه ممکن است فضای جامعه را به سمت وسویی ببرد که مردم احساس یاس وناامیدی کنند؛ این درحالی است که مردم باید متوجه این مساله باشند که وجود افرادی که هم دارای ویژگی های یک  اصلح باشد وهم دارای سرمایه اجتماعی دور از تصور نیست.

اما اقتضائات تاریخی ایجاب می کند که برخی مصلحان تاریخی که توانایی و دانایی حرکت جامعه به مسیر حقیقی را دارند را دارند به واسطه کف نفس و تقوای سیاسی و رعایت اخلاق سیاسی خود به میدان نیایند.

لذا باتوجه به آنچه در تاریخ اسلام مشاهده کردیم و در سنت دینی بر این باوریم، باید به  دعوت از این  مصلحان پرداخت تا حجت ظاهر بر آنان تمام شود و باحضورتاریخی خود زمینه رابرای تحولات تاریخی وبه تعبیری حرکت امت اسلامی به سمت خودآگاهی تاریخی رقم بزنند.

 اکنون ساحت سیاسی جامعه ایران اسلامی پس از انتخابات یازدهم و با در پیش گرفتن مدیریت غیرانقلابی و سپردن امور به تکنوکراتها و نادیده گرفتن ظرفیت داخلی از جمله نیروهای مومن و انقلابی .

در چنین شرایطی این باور  در بطن جامعه اسلامی ما به وجود آمده که یک مصلح تاریخی که می تواند ادامه دهنده آرمان امام راحل(ره) وشهدای انقلاب وتابع فرامین مقام معظم رهبری باشد و البته در همین خط  بخواهد و بتواند به  مردم خدمت رسانی کند ومردم را به عنوان ولی نعمت ببیند؛ می بایست در عرصه رقابت های انتخاباتی حضور یابد.

اکنون دربین جریانات سیاسی پایبند به انقلاب این اصلح شناخته شده است و با پویش های عامه مردمی وارد مرحله نوین خود شده است  که ضرورت دارد خواص جامعه با این مردم همراهی نمایند.

این اصلح مقبول کسی نیست جز تولیت آستان قدس رضوی .بی شک دراین مدت اندک پایتخت معنوی ایران اسلامی با درپیش گرفتن مدیریت جهادی واقتصاد مقاومتی  شکوفایی و پویایی به خود دیده که باید به مدیریت کلان کشوری سرایت نماید.

امروز ما فرزندان انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب از اصلح مقبولی چون حضرت آیت ا...دکتر رییسی برای مدیریت اجرایی کشوردرسطح کلان دعوت میکنیم وامیدواریم با این دعوت حجت بر ایشان تمام شود و سکان مدیریتی کشور را دردست بگیرند و  هوای تازه و نور امیدی الهی به اتمسفر سیاسی وفرهنگی جامعه ما با حضورش بتابانند.

به امید ان روز

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار