سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان مطرح کرد:

نوری؛ رویکرد این جبهه را فراجناحی دانست و تاکید کرد: همه آنهایی که حاکمیت دینی را قبول دارند و در چارچوب اصول چهارگانه‎ای که مقام معظم رهبری در ارتباط با نظام، انقلاب، ولایت و قانون اساسی فرموده بودند حرکت می‎کنند جبهه مردمی انقلاب اسلامی همانند چتری می‎تواند همه آنها را در خودش جای دهد.

رویکرد جمنا فراجناحی است/ جریان انقلابی از انشقاق و اختلاف پرهیز کند

به گزارش گلستان24، فتح الله نوری امشب در جمع مردم شهرستان گرگان از پیشتازی استان گلستان در اعلام آمادگی برای شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: گلستان نخستین استانی بود که در راستای شکل‎گیری این جبهه اعلام آمادگی کرد این جبهه اکنون به گسترش بهتری دست یافته است، شوراهای استانی و شهرستانی شکل گرفتند کماکان برای ایجاد ساختار کامل در تلاش هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای دغدغه‎های مقام معظم رهبری و دغدغه‎های ملت ایران شکل گرفته است، تصریح کرد: فعالیت این جبهه کار نو و جدیدی نیست بیش از دو الی سه سال است که یکسری دلسوزان نظام و انقلاب در قالب بررسی اوضاع گذشته و بازخورد اتفاقات ناشی از آن به یک ساز و کار دست پیدا کرد، باید شرایطی را به وجود آوریم که این شرایط بتواند دلسوزان انقلاب را دور هم جمع کند.

* رویکرد جمنا فراجناحی است/ جریان انقلابی باید از انشقاق و اختلافات پرهیز کند

نوری؛ رویکرد این جبهه را فراجناحی دانست و تاکید کرد: همه آنهایی که حاکمیت دینی را قبول دارند و در چارچوب اصول چهارگانه‎ای که مقام معظم رهبری در ارتباط با نظام، انقلاب، ولایت و قانون اساسی فرموده بودند حرکت می‎کنند جبهه مردمی انقلاب اسلامی همانند چتری می‎تواند همه آنها را در خودش جای دهد.

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان افزود: تعدادی از کارشناسان با آسیب‎شناسی که طی یک الی دو سال اخیر داشتند بسیاری از مشکلات را بررسی کردند، این جبهه در تهران کارگروه‎های بسیار خوبی را شکل داده و در حال شکل گرفتن است رویکرد این جبهه نگاه کوتاه‎مدت انتخابات نیست بلکه نگاه جبهه میان‎مدت و بلندمدت در مباحث مختلف است اما به دلیل اینکه انتخابات ضروری و در کوتاه‎مدت اتفاق می‎افتد جبهه به این موضوع نیز نگاه دارد.

نوری با تاکید بر اینکه جریان انقلابی باید از شعبه شعبه شدن و اختلافات پرهیز کند، ابراز کرد: آنهایی که در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی و در قالب بحث خودی و غیرخودی که رهبری معظم انقلاب تعریف کردند می‎گنجند باید همه آن افراد و دلسوزان انقلاب را ساماندهی کنیم لذا جبهه مردمی انقلاب اسلامی با این نگاه و انگیزه شکل گرفته است.

وی افزود: در مدت زمان کوتاهی که هیأت موسس جبهه انتخاب شد توانست ساختاری تعریف کرده و شورای استانی، شهرستانی و بخشی را در سطح کشور ایجاد کند همایش بزرگی که اخیرا در تهران برگزار شد اجتماع 3 هزار نفری نیروهای انقلابی را در مرکز شاهد بودیم که شورای مرکزی در قالب این همایش از حالت انتصابی به حالت انتخابی برگشت.

* نهایی شدن کاندیداهای ریاست‎جمهوری در دستورکار جبهه است/ این جبهه با انگیزه احساس مسئولیت برای حل مشکلات ملت شکل گرفت

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان گفت: مباحث نامزدهای ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفته است اساسنامه و مرامنامه عرضه و نظرات و پیشنهادات مطرح شد ان‎شاءالله در همایش بعدی قرار است اساسنامه و مرامنامه نهایی شود که به اطلاع مردم خواهد رسید و همه کسانی که اساسنامه را قبول دارند می‎توانند فرم عضویت در جبهه را پر کنند، در همایش بعدی نهایی شدن کاندیداها ریاست‎جمهوری در دستورکار جبهه است.

نوری از پیشتازی گلستان در اعلام آمادگی برای شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: استان گلستان نخستین استانی بود که در راستای شکل‎گیری این جبهه اعلام آمادگی کرد این جبهه اکنون به گسترش بهتری دست یافته است شوراهای استانی و شهرستانی شکل گرفت که به نوعی برای ایجاد ساختار کامل در تلاش هستیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار