جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی؛

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ،باداشتن افراد متخصص در امورات مختلف می تواند فرشته نجات کشور از گرداب پر تلاتم اقتصادی و فرهنگی باشد.

دموکراتیک ترین و متخصص ترین جبهه سیاسی ایران/راه پیشرفت اقتصاد کشور در دست مدیران انقلابی است نه مدیران نجومی

به گزارش گلستان 24،بعد از یازده دوره انتخابات ریاست جمهوری که بعد از پیروزی انقلاب صورت گرفت،هم اکنون در دولت یازدهم بیشتر از دولت های گذشته اقتصاد ایران دچار افت و رکود اقتصادی شده است؛تحریم های ظالمانه غرب از یک طرف و حضور مدیران سست ایمان و ناکار امدی که ضربات مهلکی بر اقتصاد و سیاست کشور می زنند، علت این همه اشفتگی در اقتصاد کشور است.

کمبود و یا نبود نیروی مومن و انقلابی در دستگاه های اجرایی کشور که پیشرفت کشور را بر منافع خود ترجیح دهد و همینطور توصیه های مکرر رهبر انقلاب مبنی بر حضور جوانان انقلابی در دستگاه های تصمیم گیری کشور، عده ای از سیاست مداران انقلابی را بر این داشت تا با گرد اوری نیرو های انقلابی در سراسر کشور یک جبهه منسجم و با اتحاد به نام "جبهه مردمی نیرو های انقلاب را تشکیل دهند."

این جبهه برای به تحقق یافتن اهداف انقلاب تشکیل شده ،قرار است به عنوان یک جبهه تشکیلاتی بزرگ بر نامزد هایی که برای انتخابات معرفی می کند نظارت کند،و اگر زمانی این نامزد ها بر خلاف وعده هایشان عمل کردند،بوسیله مطالبه گری توسط خود جبهه و مردم ان ها را به ان خط کاری مد نظر بازگردانند.

شورای مرکزی این جبهه که با مشارکت و رای نمایندگان انقلابی تمامی استان های کشور  تشکیل شده نماد یک سازمان منسجم و دموکراتیک است؛ این کار بزرگ که از سوی افراد انقلابی کشور صورت گرفته نظیرش از زمان انقلاب تا کنون توسط هیچ حزب یا گروه سیاسی دیگری شکل نگرفته است.

افرادی که به عنوان کاندیدای  نهایی توسط این جبهه انتخاب می شوند،بایدبرنامه های خود را بصورت کلی و جزئی مطرح کنند تا معلوم شود که این افرد چه برنامه هایی برای پیشرفت و شکوفایی اقتصاد کشور دارد.

البته شواری مرکزی این جبهه از نخبگان سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی تشکیل شده است ،و هریک از این نخبگان در محور های مربوط به علم و تجربیات خودشان کاندید مورد نطر را مورد ارزیابی قرار داده و برنامه های وی را مورد بازنگری قرار می دهند.

با توجه به این سازکار کاندید مورد نظر این جبهه برنامه های کاملی برای رشد اقتصاد کشور دارد،و خودمحوری،خودخواهی در خط کاری کاندید نهایی این جبهه نیست.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار