عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدر:

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب، زمینه وحدت بین نیروهای ارزشی و انقلابی فراهم است و حتی این جبهه نه‌تنها در انتخابات، بلکه می‌تواند در آینده در بخش نظارت، حمایت و هدایت نیروهای ارزشی نیز فعالیت داشته باشد.

«جمنا» بستر مناسب اتحاد نیروهای ارزشی

به گزارش گلستان24، محمدحسین یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با تأکید بر ضرورت اتحاد نیروهای انقلابی در انتخابات، گفت: قطعاً نیروهای انقلابی و دلسوز انقلاب باید با وحدت رویه در انتخابات حضور یابند، زیرا دغدغه انقلاب و اجرای ارزش‌های انقلابی می‌تواند به پایداری انقلاب در رابطه با استقلال، اقتصاد مقاومتی و نحوه ارتباط با جهان اسلام کمک کند.

وی افزود: وجود اتحاد بین نیروهای انقلابی زمینه‌ساز پیشرفت و آینده روشن برای کشور است و اگر نیروهای انقلابی در اتحاد کم‌کاری کنند، نتیجه خوبی رقم نمی‌خورد.

یادگاری ادامه داد: در حال حاضر با ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب، زمینه برای اتحاد نیروها فراهم است، ولی باید مشکلات بیان شود و با همکاری یکدیگر راه‌حل آن را بیابیم و نقشه راه مناسبی برای اینده تعیین شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: در سال 92 این اتحاد صورت نگرفت و تجربه‌ای رقم خورد که کشور و نظام از آن زیان دیدند، ولی در حال حاضر با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب، زمینه وحدت بین نیروهای ارزشی و انقلابی فراهم است و حتی این جبهه نه‌تنها در انتخابات، بلکه می‌تواند در آینده در بخش نظارت، حمایت و هدایت نیروهای ارزشی نیز فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار