وكيل مهدی هاشمی در آستانه اعلام حكم اوليه دادگاه موكل‌اش، برخی از نمايندگان مجلس را كه خواستار علنی شدن دادگاه آن آقازاده بودند، تلويحا "دزد" خطاب کرد!

اتهام و توهین عجیب وكيل هاشمی به وکلای ملت

سريال‌ توهين‌های افراطیون اصلاح‌طلب به اسلام و تشيع گرفته تا اركان و مظاهر جمهوریت نظام، از تريبون و رسانه‌های تندرو همچنان ادامه دارد.

به گزارش گلستان 24، تنها چند روز پس از همنوایی روزنامه اصلاح‌طلب "مردم امروز" با هتاكان به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) كه به توقيف اين نشريه انجاميد، هفته‌نامه صدا نيز در مصاحبه با وكيل مهدی هاشمی رفسنجانی، آن دسته از وکلای مردم در خانه ملت را كه خواهان علنی بودن رسیدگی به اتهامات متعدد سیاسی، اقتصادی امنیتی مهدی‌ هاشمی رفسنجانی بودند را،‌ تلويحا "دزد" خوانده است!

محمود عليزاده طباطبایی در اين مصاحبه كه عينا نقل می‌شود،‌ می‌گويد: "ضرب المثل معروفی است كه می گويد دزدها راه می‌افتند و فرياد می‌زنند:‌ «آی دزد، آی دزد»‬ شما می‌دانيد بيش از ۱۰۰ نماينده مجلس به دادگاه نامه نوشتند و درخواست برگزاري علني آن را اعلام كردند.‬ در حالی كه خود ما بوديم كه نخستين بار اين درخواست را مطرح كرديم كه با آن مخالفت شد.‬ ‫جالب است كه من بررسی كردم و ديدم بسياری از همان نمايندگاني كه مورد حمايت آقاي رحيمی بودند، اين نامه را امضا كردند و بسياری از طومارها و بيانيه‌ها را در مورد دادگاه مهدی هاشمی امضا كردند‬"

اين در حالی است كه اين هفته‌‎نامه، در مصاحبه ديگری با سعيد حجاريان با مقايسه رفتار "محمدرضا رحيمی" با رفتار "محمدعلی شاه" قاجار، مدعی شده بود كه وی با رشوه مجلس را به توپ بسته است!

گفتنی است، فعاليت هفته‌نامه صدا درحالی دنبال می‌شود كه اين نشريه نيز، همچون دوقلوی تعطيل‌شده "مردم امروز"، تیتر توهین‌آمیز به پيامبر اسلام را تکرار کرده بود اما با هيچ برخوردی از سوی دستگاه‌های ذيربط مواجه نشد./جهان

ارسال نظر

آخرین اخبار