علوی پور، طلبه بنیاد مهدویت و فعال فرهنگی شهرستان مینودشت:

این یک برنامه سازماندهی شده است. موضوعی نیست که تازگی داشته والان شروع شده باشد. این برنامه با فیلم و کاریکاتور هایی که قبلا ساخته شده ، از قبل شروع شده بود. بیشتر هم و غم آن ها روی موضوع اسلام هراسی است.

سعی در اسلام هراسی، یک برنامه سازماندهی شده است

علوی پور، طلبه بنیاد مهدویت و فعال فرهنگی شهرستان مینودشت، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره توهین های اخیر رسانه های اخیر به پیامبر بزرگ اسلام (ص) گفت: این یک برنامه سازماندهی شده است. موضوعی نیست که تازگی داشته والان شروع شده باشد. این برنامه با فیلم و کاریکاتور هایی که قبلا ساخته شده ، از قبل شروع شده بود. بیشتر هم و غم آن ها روی موضوع  اسلام هراسی است.  سعی در ایجاد اسلام هراسی بین تمام مردم، خصوصا در اروپا دارند و دنبال آن هستند که این را به تمام دنیا سرایت دهند. زیرا تعداد  خیلی زیادی از مردم  جهان به اسلام گرایش پیدا کرده اند. بیشتر این فعالیت هایی که انجام میدهند، برای  ترساندن مردم از اسلام است.  سعی دارند  یک روح خشونت آمیز از اسلام به مردم خود نمایش دهند.

علوی پور راهکار مقابله و دفاع در برابر این توهینات را محکوم کردن آن ها و نشان دادن چهره واقعی اسلام دانست و افزود: یکی از راهکاری که مقام معظم رهبری  و دولت مردان ، برای دفاع و مقابله با این گونه فعالیت ها انجام دادند محکوم کردن کارهای تروریستی است که به اسم اسلام به وسیله گروه هایی همچون داعش و طالبان انجام می شود و چهره زشت و خشنی از اسلام را برای مردم جهان به نمایش می گذارد.  این اعلام برائت و بیزاری و همچنین محکوم کردن این اعمال از سوی رهبری و دولتمردان، باعث جدا کردن خط اسلام از این گروه ها می شود.

yguytu

وی در ادامه گفت: وظیفه ما این است که برای نشان دادن چهره واقعی اسلام، با رفتار مناسب خود،  تلاش کنیم. این وظیفه برای مسلمانانی که در کشور های غربی و غیر مسلمان زندگی می کنند پر رنگ تر است.

ارسال نظر

آخرین اخبار