روستا آزاد مطرح کرد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: در روز پنج شنبه 17 فروردین دومین مجمع ملی جبهه مردمی برگزار می شود و یکی از مواردی که در جلسه مزبور پیرامون آن بحث و تصمیم گیری می شود کاهش تعداد نامزدها از 10 نامزد به 5 می باشد.

تشریح جلسه کمیته اقشار 28 گانه جبهه مردمی با کاندیداهای نهایی

به گزارش گلستان24، رضا روستا‌ آزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و رئیس کمیته اقشار این جبهه امروز (دوشنبه ) طی سخنانی در آغاز نشست اقشار 28 گانه جبهه مردمی با کاندیداهای انتخاباتی این جبهه با اشاره به جلسه روز پنج شنبه هفته جاری اظهار کرد: در روز پنج شنبه 17 فروردین دومین مجمع ملی جبهه مردمی برگزار می شود و یکی از مواردی که در جلسه مزبور پیرامون آن بحث و تصمیم گیری می شود کاهش تعداد نامزدها از 10 نامزد به 5 می باشد.

وی ادامه داد: کاهش تعداد نامزدهای جبهه در روز پنج شنبه هفته جاری با آرای مستقیم شرکت کنندگان که بالغ بر 3هزار نفر خواهند بود صورت می گیرد.

روستا آزاد تصریح کرد: در مجمع دوم جبهه مردمی که روز پنج شنبه برگزار می شود از جمع 3هزار شرکت کننده حدود 900نفر از اقشار 28گانه اقشار جبهه هستند و مابقی یعنی حدود 2هزار نفر نیز افرادی خواهند بود که در قالب استانی و محلی شرکت می کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان داشت: کاندیداهای نهایی جبهه مردمی افرادی خواهند بود که از هر جهت چه قدرت رای آوری و چه خصایص شخصی در میان سایر نامزدها دارای برجستگی باشند.

روستا آزاد با اشاره به فرآیند ظریفی که در شورای مرکزی جبهه مردمی برای تعیین کاندیدای نهایی تدوین شده است گفت: در روز پنج شنبه هریک از 10 نامزد جبهه حدود 20 دقیقه برای تشریح برنامه های خود وقت سخنرانی خواهند داشت اما از آن جهت که این مقدار زمان تخصیص یافته برای تشریح جزئیات برنامه نامزدها کفایت نمی کند برای آنها یک فرصت اضافی نیز تعیین شد و امروز از تمامی 10 نامزد جبهه مردمی برای شرکت در جلسه با اقشار 28گانه دعوت به عمل آمد.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی ادامه داد: از 10نامزدی که برای شرکت در جلسه امروز دعوت شده بودند 5 نامزد جهت سخنرانی و تشریح برنامه هایشان اعلام آمادگی کردند و در نتیجه این 5 نامزد فرصت بیشتری برای طرح مباحث تخصصی دارند.

روستا آزاد با اشاره به برگزاری انتخابات جبهه مردمی به صورت هوشمند و الکترونیکی گفت: در روز پنج شنبه برای تعیین 5 نامزد نهایی جبهه انتخابات به صورت مکانیزه و هوشمند برگزار می شود و جلسه روز پنج شنبه در ساعت 4 بعداز ظهر به پایان می یابد و از این ساعت به بعد شورای مرکزی جبهه مردمی وارد جلسه فوق العاده می شود.

انتهای پیام/ میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار