دولت، سردرگم نارضایتی مردم و سیاستمداران از رئیس‌جمهور؛

محمدرضا عارف در حاشیه دیدار نوروزی خود در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر نظر اصلاح طلبان درباره کاندیدای پوششی گفت: درخصوص موضوع کاندیدای پوششی بحث های جدی صورت گرفت و دو نظر در این ارتباط وجود دارد نظر اول این است که از هر فردی که کاندیدای نهایی است حمایت شود که خوشبختانه در هفته های اخیر با اکثریت آرا در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان تصمیم گیری شد که کاندیدای نهایی آقای روحانی باشد. عارف هم کاندیدای دوم را تایید کرد؛ وضعیت سیاسی روحانی خطر

عارف هم کاندیدای دوم را تایید کرد؛ وضعیت سیاسی روحانی متزلزل‌تر شد/ آیا اسحاق جهانگیری جایگزین حسن روحانی می‌شود؟
 نهایتا گمانه‌زنی‌ها درباره عدم اجماع اصلاح‌طلبان بر روی گزینه حسن روحانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اعلام رسمی محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس تبدیل به واقعیت شد و مشخص شد که روحانی اوضاع خوبی در جبهه همراهانش ندارد.
 
 رئیس‌جمهور
 
به گزارش گلستان24، محمدرضا عارف در حاشیه دیدار نوروزی خود در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر اصلاح‌طلبان درباره کاندیدای پوششی گفت: «درخصوص موضوع کاندیدای پوششی بحث های جدی صورت گرفت و دو نظر در این ارتباط وجود دارد. عده ای هم معتقدند جریان اصلاحات نمایندگی یک جریان سیاسی را بر عهده دارد و نمی تواند در یک رویداد مهم مثل انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نداشته باشد  و به همین دلیل معتقدند جریان اصلاحات باید در کنار روحانی، از گزینه دیگری هم حمایت کند که اگر کاندیدادی اصلی آنها به هر دلیلی در میان نامزدها حضور نداشت، آنها گزینه دومی هم داشته باشند.»
 
رئیس فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که تصمیم گیری نهایی در ارتباط با کاندیدای پوششی نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم هست، گفت: «شورای هماهنگی اصلاحات بخشی از شورای عالی سیاست گذاری است و تصمیمات شورای عالی سیاست گذاری برای کل جریان اصلاحات لازم الاجرا است.»
 
بنابر برخی اخبار، اسحاق جهانگیری همان کاندیدای پوششی است که قرار است در کنار روحانی به عنوان نامزد اصلاح‌‎طلبان  در انتخابات حاضر شود.
 
به نظر می‌رسد نارضایتی عمومی از دولت روحانی و همچنین عملکرد بسیار ضعیف آن در چهار سال گذشته، سران اصلاحات را به این نتیجه رسانده که شرایط را باید برای عبور از روحانی فراهم کنند. این وضعیت سبب شده تا از چهره‌های دیگر دولت به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نام برده شود.
 

منبع: رجانیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار