مرتضی طلایی:بیانیه انتخاباتی قالیباف نشان داد که دغدغه ایشان خدمت است و نه چنگ زدن به قدرت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید به این مسئله توجه کنیم که آقای قالیباف داوطلب کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری نبودند که در حال حاضر استعفا داده باشند. در واقع در بیانه خود اعلام کردند که بنده در انتخابات جز کاندیدا ها نیستم اما از آقای رئیسی حمایت می کنم.

لزوم حمایت از کاندیدای نهایی جبهه مردمی

به گزارش گلستان 24، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در خصوص علت کناره گیری آقای قالیباف از کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: برخلاف عقیده بعضی از دوستان که گمان می کنند آقای قالیباف از حضور از انتخابات شانه خالی کردند باید بگویم که ایشان شایسته ترین و بهترین کار را انجام دادند و با این اقدام خود نشان دادند که دنبال قدرت نیست و مسئله اصلی ایشان خدمت است و هر زمانی که شرایط اقتضا کند و حضور ایشان نیاز باشد آماده هستند و به دنبال چنگ زدن به قدرت نیستند.

بیانیه انتخاباتی قالیباف نشان داد که دغدغه ایشان خدمت است و نه چنگ زدن به قدرت/ لزوم حمایت از کاندیدای نهایی جبهه مردمی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که آقای قالیباف از کاندیدا شدن استعفا ندادند بلکه اعلام کردند جز نامزدها نیستند گفت: ما باید به این مسئله توجه کنیم که ایشان داوطلب کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری نبودند که در حال حاضر استعفا داده باشند. در واقع در بیانه خود اعلام کردند که بنده در انتخابات جز کاندیدا ها نیستم اما از آقای رئیسی حمایت می کنم.

طلایی در پایان با اشاره به شخصیت انقلابی آقای رئیسی و ضرورت حمایت از ایشان خاطر نشان کرد: بنده با توجه به شرایط حال حاظر اظهار نظر می کنم. جناب آقای رئیسی یکی از چهره های انقلابی و یکی از اشخاصی است که مورد اعتماد و قبول آحاد نیرو های انقلابی است ایشان وابستگی به هیچ جریان سیاسی و گروهی ندارند و تنها یک شخصیت انقلابی هستند و همین نکات می تواند برای اجماع نیرو های انقلابی موثر باشد و لذا از اینجا به بعد همه باید کمک کنند تا ایشان در عرصه این رقابت موفق باشد.

منبع : تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار