تکلیف دشمنان بیرونی و خارج‌نشینان فراری مشخص بوده و انتظار بیشتری از آنان نیست، اما اینکه کسانی با مطامع حزبی و در سودای قدرت، وکیل‌مدافع داعشی‌ها باشند، شرم‌آور است.

پاسخ تاریخی مردم ایران به عملیات تخریبی علیه سرداران مبارزه با تروریسم
به گزارش گلستان 24، مشاهده وحشیگری تروریست‌های تکفیری مثل "داعش" خاطره تلخ جنایات ددمنشانه گروهک "منافقین" را در حافظه جمعی ملت ایران تداعی می‌کند.
 

اشتراک تأمل‌برانگیزی که با حمایت قدرت‌های استکباری نظیر آمریکا و انگلیس به‌ضمیمه پشتیبانی رژیم‌های صهیونیستی و سعودی از آنان، معنایی مضاعف می‌یابد.

 

نمایی از جنایات داعش

 

امروز "حاج قاسم سلیمانی" سردار دلاور و محبوب ایرانی، به نماد مبارزه با تروریسم داعشی در منطقه تبدیل شده و با از جان گذشتگی و اخلاص مثال‌زدنی، حافظان امنیت ملی را در فراسوی مرزها فرماندهی می‌کند.

فارغ از آنکه آوازه سلحشوری و موج محبوبیت سردار سلیمانی جهانی شده است، در داخل نیز کمتر هموطنی سراغ داریم که قدرشناس تدابیر او نباشد و اقتدار فروتنانه‌اش را ستایش نکند.

 

اما سایه وحشتی که ترورهای خون‌بار منافقین در دهه 60 بر فضای ملتهب و جنگ‌زده کشورمان گسترانده بود، با کدام تدبیر از سر مردم کم شد؟!

چنان‌که می‌دانیم، داعشی‌های ایرانی‌نما در مقطع یادشده از هیچ سبعیتی فروگذار ننموده و ای‌بسا روی شاگردان تکفیری‌شان را در این زمینه سفید کرده‌اند.

 

در آن دوران همزمان با گسترش ترورهای کور گروهک نفاق در داخل که هزاران شهروند بیگناه را به کام مرگ فرستاد، سرسپردگان "رجوی" در صف مزدوران "صدام حسین" به‌مثابه سربازان دشمن متجاوز، خیانت را به حد اعلی رساندند.

 

نمایی از جنایات منافقین در دهه 60

 

در بحبوحه خطیر مورد اشاره، دستگاه قضائی کشور با همکاری قوای امنیتی و به‌لطف تدبیر قضات شریف و شجاع خود چنان ضربه مهلکی بر پیکره منافقین وارد آورد که بعد از سه دهه هنوز از شدت آن به خود می‌پیچند.

یکی از برجسته‌ترین چهره‌های قضائی کشور که در مصاف با جانیان منافق از ترور «فیزیکی و شخصیتی» هراس به دل راه نداد و جان و آبروی خود را وقف مبارزه با قاتلان مردم کرد، آیت‌الله "سیدابراهیم رئیسی" بود.

 

این روزها با اعلام آمادگی ایشان برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری، دشمنان نظام و انقلاب از یکسو و متأسفانه برخی بیماردلان سست عنصر در جناح رقیب از سوی دیگر، همین کارنامه جهادی-انقلابی را دستمایه تخریب شخصیت آیت‌الله رئیسی قرار داده‌اند.

گواینکه فقدان هرگونه نقطه‌ضعف در سابقه عملکرد تولیت فعلی آستان قدس رضوی، مجال ضدتبلیغ در سایر زمینه‌ها را از دشمنان، منتقدان و رقبایش سلب کرده است.

 

سیدابراهیم رئیسی و قاسم سلیمانی؛ سرداران مبارزه با تروریسم

 

تکلیف دشمنان بیرونی و خارج‌نشینان فراری مشخص بوده و انتظار بیشتری از آنان نیست، اما اینکه کسانی با مطامع حزبی و در سودای قدرت، وکیل‌مدافع داعشی‌های دهه 60 باشند و برای منافقین جنایت‌پیشه اشک تمساح بریزند، شرم‌آور است.

سردار قاسم سلیمانی آیت الله ابراهیم رئیسی پاسخ تاریخی مردم ایران به عملیات تخریبی علیه سرداران مبارزه با تروریسم

 

بی‌گمان مردم آگاه و بیدار ایران، همانگونه که اسیر تبلیغات پرشدت و کینه‌توزانه دشمنان علیه حاج قاسم سلیمانی نشدند و مدال محبوبیت حداکثری را بر سینه سردار خود نشاندند، ائتلاف سیاسی-تبلیغاتی علیه آیت‌الله رئیسی (سردار مبارزه با داعشی‌های دهه 60) را نیز با شکست تاریخی بدرقه خواهند کرد.

منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار