فشار به فرماندار برای تایید صلاحیت فتنه گران ؛

فرماندار گرگان و هیات اجرایی است باید با قدرت و با تکیه بر قانونمداری مقابل زیاده خواهی ها بایستد و نگذارد گروه و جناحی خاص بتواند با فشار و چانه زنی پا روی قانون که میراث شهداست ، بگذارد.

فرماندار گرگان با چه کسی معامله می کند؟

با بررسی صلاحیتها توسط مراجع چهارگانه و هیات اجرایی انتخابات شهر گرگان شنیده ها حکایت از رد صلاحیت تعدادی از کاندیداها دارد .

به گزارش گلستان24، باز هم مثل همیشه گروهی که در انتخاباتها به دلیل زاویه گرفتن با مردم و نظام و آرمانهای انقلاب نق می زنند این بار هم تنور تخریب خود را روشن کرده و این بار سید عباس حسینی فرماندار گرگان را سیبل نیزه های خود کرده اند .

فرماندار گرگان

البته برای خیلی از سیاسیون، فعالین فرهنگی و اجتماعی و مردم شهر گرگان با توجه به سوابق و عملکرد و فعالیتهای پشت صحنه این افراد ، رد صلاحیت آنها قابل پیش بینی بود و جای تعجب اینجاست که چرا با توجه به سوابق منفی خیلی از این کاندیداها که عموما در جریان اصلاح طلب هستند فقط این سه نفر رد صلاحیت شده اند .

اما فشارها برای تحمیل کردن این سه نفر همچنان ادامه دارد و فعالین تلگرامی و میدانی جریان چپ در گرگان این روزها در فرمانداری گرگان در حال فشار و چانه زنی هستند تا بتوانند صلاحیت این چند نفر را بدست آورند .

582145

اما روی دیگر این ماجرا فرماندار گرگان و هیات اجرایی است که باید با قدرت و با تکیه بر قانونمداری مقابل زیاده خواهی ها بایستد و نگذارد گروه و جناحی خاص بتواند با فشار و چانه زنی پا روی ساحت مقدس قانون که میراث شهداست ، بگذارد و با این کار مروج و بدعت گذار بی قانونی و هرج و مرج در کشور شود .

سید عباس حسینی فرماندار گرگان در دو راهی فشار "زیاده خواهان" و "قانون" قرار گرفته و طبعا مردم انتظار دارند او قانون را اجرا کند ، مگر می شود کسی که در فتنه 88 که عملا طرح براندازی نظام را در دستور کار داشت و بارها از طرف مقام معظم رهبری به عنوان یک شاخص برای تعیین مدیران بکار برده شده ، برای انتخابات تایید صلاحیت شود ؟

حسینی حالا باید درک کند دکتر خاکی چه شرایط سختی را سال قبل بخاطر همین زیاده خواهی ها تحمل کرد و همین فشارها باعث برکناری او در تعطیلات نوروزی شد ، لذا باید به زیاده خواهان و افراطیون باج ندهد و راه قانون را در پیش بگیرد و بجای معامله با حزب و جناحی خاص با خدای خودش معامله کند که قطعا خسران دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت .

انتهای پیام /

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    کاسبان فتنه هنوز سیر نشدید؟ بس کنید دیگه احمدی نژاد هم که گلاب بروتونشو در اورد شما از فتنه حرف میزنید بی چشم و رو ها

آخرین اخبار