حاج آقا تقی پور، مدیر مدرسه رستگاران و فعال فرهنگی شهرستان کردکوی:

از اول انقلاب تا به امروز دیده ایم که عوام، امتحان خود را به خوبی پس داده اند.مردم همیشه پشتوانه رهبری و نظام بوده اند.یکی از مزایای وجود فتنه این است که افرادی ریا کار، بد خواه و دو رو خودشان را نشان می دهند. اگر همه ما به قانون نظام اسلامی تن دهیم هیچ زمان مشکلاتی همانند مشکلات فتنه 88 را تجربه نخواهیم کرد.

در دل این فتنه هاست که افراد ریا کار و دو رو خودشان را نشان می دهند

حاج آقا تقی پور، مدیر مدرسه رستگاران و فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، علت بوجود آمدن فتنه 88 را پیروی نکردن از ولایت فقیه دانست و افزود: معمولا نظامی که بر پایه ولایت فقیه ، الله و حق است، دشمنان نمی گذارند به ثمر برسد. از اول انقلاب تا به امروز، دشمنان فکر کردند که حتما میتوانند این انقلاب را از مسیر خاص خودخارج کنند. زیرا اگر این انقلاب به ثمر برسد که به حمدالله به ثمر رسیده است، الگویی خواهد شد برای همه کشور های آزادی خواه عالم که از استکبار ها فاصله پیدا کنند. آن ها معمولا بی کار نمی شوند و به محظ آماده شدن زمینه، سعی می کنند بتوانند به اهداف خود برسند.

ccccccccccc

تقی پور در ادامه با یاد آوری این موضوع که در فتنه 88  عده ای زیاده خواه بودند وبر حسب همین زیاده خواهی هایشان، دنبال موضوعاتی بودند که حق آن ها نبود، ادامه داد: با توجه به اعتراضات و توجه نکردن آن ها به نصایح ولایت فقیه، همچنین طمع، خود خواهی و حسادتی که در وجودشان بود، استکبار و شیاطین از این فرصت استفاده کردند و سعی در براندازی و تغییر نظام کردند. چند روزی توانستند جولان دهند. ولی این کف روی آبی بود که به مرور زمان از بین رفت.  هوشیاری مردم در چنین روزی و  لطف خداوند متعال به انقلابی که خون برای آن ریخته شده است و بزرگان دینی روی آن زحمات فراوان کشیدند، نگذاشت که فرصت طلبان از این فرصت استفاده کنند. تا زمانی که مردم پشت ولایت هستند بهترین زمینه برای برقراری نظام فراهم است. حماسه بزرگ 9 دی به همه بدخواهان داخلی و خارجی نشان داد که تا زمانی که ولایت فقیه وجود دارد، هیچ وقت نمی توانند کاری از پیش ببرند و مردم پشت این انقلاب هستند.

nnnnnnnn

فعال فرهنگی شهرستان کردکوی این فتنه ها را اسباب آزمایش خواص و عوام نام برد و گفت: از اول انقلاب تا به امروز دیده ایم که عوام، امتحان خود را به خوبی پس داده اند.مردم همیشه پشتوانه رهبری و نظام بوده اند.یکی از مزایای وجود فتنه این است که افرادی ریا کار، بد خواه و دو رو خودشان را نشان می دهند. اگر همه ما به قانون نظام اسلامی تن دهیم هیچ زمان مشکلاتی همانند مشکلات فتنه 88 را تجربه نخواهیم کرد. امام (ره)  قانون نظام اسلامی را شرع می دانست. زیرا از زیر نظر شورای نگهبان گذشته است.تکیه ما  باید به رهبری باشد و فصل الخطاب باید حرف ایشان باشد.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    آقای تقی پور خدا شمارو برای مردم گلستان نگه داره.
    عالی بود.

آخرین اخبار