مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد؛

مجید نادم گفت:رئیس جمهور فعلی با وعده های بی اساس درسال 92 رای جمع کرد و انتخاب شد،ولی در حال حاضر مردم به ماهیت این وعده های دروغ پی برده اند و ملاک انها بر ای انتخاب رئیس جمهور فرق کرده است.

نتیجه ی برجام باخت باخت بود/مردم دیگر به وعده های دروغ اعتماد نمی کنند

مجید خادم فعال سیاسی و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد در رابطه با ملاک های انتخاب رئیس جمهور و وضعیت فعلی مردم درمصاحبه ای با خبرنگار گلستان 24 گفت:دانشجویان،جوانان و تمام مردم ایران ملاک هایشان برای انتخاب رئیس جمهور یکی است ومردم کسی را برای ریاست جمهوری کشور قبول دارند که برای رای جمعکردن به مردم دروغ نگوید و یا وعده های بی اساس ندهد.


او ادامه داد: در حال حاضر برای قشر جوان کار مسئله و اولویت اول می باشد، باید مسئولین برای این موضوع فکری کنند و همانطور که رهبرانقلاب تاکید داشتند، باید به جوانان توجه بیشتری شود زیرا که اگر جوانان بیکار باشند ممکن است دست به هرکاری بزنند و اینگونه جامعه به فساد کشید خواهد شد.


وی اظهار کرد:رئیس جمهور فعلی با وعده شکوفایی اقتصاد در 100 روز و رفع مشکل بیکاری رای اورد اما نه مشکل بیکاری حل شد و نه مشکل اقتصادی؛متاسفانه اوضاع نسبت به قبل خیلی هم بدتر شداست.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد گرگان تصریح کرد:مسئولین  دولت در قبل از اجرایی شدن برجام اعلام کردند که تمام تحریم های ظالمانه  به صورت یکجا برداشته می شود و مشکل معیشیتی مردم حل خواهد شد ،قطعا نتیجه این معاهده برد برد خواهد شد که بر خلاف وعده های اقای رئیس جمهور نتیجه این قرار داد(برجام) باخت باخت شد، در حال حاضر نه چرخ سانتیفیریوژ ها  به درستی می چرخد و نه اوضاع اقتصادی مردم حل شده است.

این فعال سیاسی و رسانه ای با تاکید بر بی نتیجه بودن برجام برای کشور افزود: در قضیه برجام کشور خسارت های زیادی را متحمل شد که بتن ریزی در قلب راکتور هسته ای  اراک و کاهش محسوس تعداد سانتیفریوژ ها از جمله این خسارات هستند.که باید هرچهزودتر جبران شوند.

وی اضافه کرد: پروژه های فراموش شده  مانند پتروشیمی گرگان و ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در استان گلستان نمونه بارز از کم کاری های دولت تدبیر در استان ما بوده است، دولتی که آمده بود مشکلات معشیتی مردم را در کمتر از چند ماه حل کند، اما مردم را در باتلاق بی تدبیری دولتش فرو برد.

مجید نادم یاداور شد:بنده به مردم توصیه میکنم  که با چشمانی باز به پای صندوق ها رای بروند به وعده های بی اساس نامزد های ریاست جمهوری توجه نکنندوکسی را انتخاب کنند که اصلح تر از همه می باشد، اگر اطلاعی از سوابق کاندیدهای ریاست جمهوری ندارند از افراد انقلابی و ولایتمدار مشاوره بگیرند، چشم و گوش هایشان به سخنان مقام معظم رهبری باشد،زیرا ملاک های تشخیص فرد اصلح را از بیان ایشان می توان یافت.

انتهای پیام /پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار