نماینده مجلس در صحن علنی:

عضو هیات رئیسه اصل ۹۰ از برخورد نامناسب با شهروندان ایرانی در فرودگاه تفلیس گرجستان انتقاد کرد و نایب رئیس مجلس خواستار ارائه مدارک به معاون امور مجلس شد.

زنان ایرانی را در ملاعام عریان کردند/ شاهدان ماجرا وجود دارند
به گزارش گلستان24، ولی داداشی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل صدو پنجاه ودو قانون اساسی در اخطاری گفت: اتفاق ناگواری که در فرودگاه تفلیس گرجستان برای هموطنان ما رخ داده بسیار ناگوار است،متاسفانه زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در ملاء عام عریان کرده اند که شاهدان عینی در این باره وجود دارد.

نماینده مردم آستارا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه های سیاست خارجی اگر شاهدان را بخواهند می توان آن ها را معرفی کرد، افزود: عزت، شرف و غیرت ایرانی کجا رفته است، تا کی می خواهیم در این زمینه کوتاهی کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:چرا باید در برابر کشورهایی که با شهروندان ایرانی به صورت خصومت آمیز برخورد می کنند؛انفعالی رفتار شود،لذا از هیات رئیسه مجلس درخواست می کنم که این موضوع را از وزارت خارجه پیگیری کند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر داداشی گفت:اگر مدرکی در این باره وجود دارد به معاون امور مجلس وزارت خارجه ارائه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور گرجستان مناسب است؛لذا اگر مدرکی در این خصوص وجود دارد به دستگاه دیپلماسی ارائه شود.
 
دستور سریع نخست وزیر گرجستان برای بررسی جدی هتک حرمت به زنان ایرانی در تفلیس
 
گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان روز سه شنبه در دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در تفلیس با ابراز تعجب از شنیدن موضوع حرمت نگذاشتن به شئونات زنان مسلمان در گرجستان گفت: دستور خواهم داد، این موضوع زود بررسی شود. نمی توانم تصور کنم به زنان مسلمان در خاک گرجستان توهین شود.

منبع:میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار