سید علی طاهری در گفتگو با گلستان24؛

جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان از اقشار و مذاهب مختلف استان تشکیل شده است که این موضوع" مردمی" بودن این جبهه را نشان می دهد.

برادران "اهل سنت و سیستانی ما" در کنار دیگر  اقشار استان در بدنه جبهه مردمی حضور دارند و از آن حمایت می کنند

حجت السلام سید علی طاهری در خصوص پیروزی نامزد این جبهه در انتخابات آینده و تغیرات پیش رو در مصاحبه با خبرنگار گلستان 24 گفت:با توجه به این که در استان گلستان مدیرانی وجود دارند که عملکرد انها موجب نارضایتی مردم شده است،قطعا مردم استان در نظر دارند که بعد از تغیرات در پایتخت در استان هم مدیرانی کار امد حضور داشته باشند که گره از مشکلات مردم بگشایند.

او ادامه داد: باتوجه به ناکار آمدی دولت فعلی و وعده های  بر زمین مانده ای که در استان وجود دارد، استنباط جبهه مردمی از وضعیت موجود این است که مردم نسبت به دوره قبل با استقبال بیشتری از جریان انقلابی حمایت کنند. که این موضوع هم منوط به این است که نیروهای انقلابی به گزینه مشترکی برسند.

نماینده پیشین شهر های گرگان و اق قلا در استان گلستان با بیان این که این "جبهه مردمی  و از خود مردم است" تصریح کرد: این جبهه در استان گلستان به اقوام مختلف توجه زیادی دارد و اقشار مختلف از  جمله برادران اهل سنت و برادران سیستانی ما  ضمن همکاری در تمامی مناطق استان در شورای مرکزی این جبهه  نیز حضور دارند و برای پیروزی این طیف انقلابی تلاش می کنند.

وی اظهار کرد:جمنا وظیفه دارد با توجه به رسالت خود از ستاد های تبلیغاتی هر دو نامزد این جبهه در استان گلستان حمایت معنوی به عمل بیاورد و اطلاعات خود را در اختیار انها بگذارد؛ و اگر کسانی در این ذیل به  به ما مراجعه کردند که کدام ستاد یا نامزد برای حمایت  مورد تایید است، قطعا هر دو ستاد نامزد های این جبهه را پیشنهاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

  • مهدی
    0

    با سلام - متاسفانه در برهه ای از زمان امثال اقای طاهری تازه یادشون میافته که برادرانی از جنس سیستانی و ترکمن دارن - که اونم در شروع تبلیغات برا خودشون و کسانی که ایشون خودشون طرفدارش هستن - جناب طاهری شما اگه راست میگفتید توی 4 سال یادتون میافتاد روستاهای با فاصله 5 کیلومتر از مرکز شهر هنوز اب اشامیدنی ندارن -نخبگان و مدیران سیستانی در زمان شما کمتر شدن -و....

آخرین اخبار