حجت طالبی:

مبادا بگذاریم کلامی از کلام حضرت امام (ره) تفسیر به رای شود. زیرا همین کلام نافذ حضرت امام (ره) بود که جوانان و نوجوانان ما را از پشت میز ها بیرون کشید و برد تا هشت سال بر علیه صدام و صدامیان بجنگد.

« مبادا بگذاریم کلامی از کلام امام (ره) تفسیر به رای شود »

حجت الاسلام حجت طالبی، فعال فرهنگی شهرستان گنبد کاووس، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: نیت شخص بزرگی مثل امام (ره) خالص وقربت الی الله بوده است و به خاطر چنین نیتی بوده است که توانسته اند دست به چنین انقلابی بزنند و با پشتوانه مردم به این انقلاب رسیدند.

وی در ادامه می گوید: به یاد دارم در جمعی از طلاب و در حضور مقام معظم رهبری، جمله ای از ایشان شنیدم که فرمودند: « امروز عده ای داعیه داری این انقلاب را می کنند، که در راه رسیدن به آن حتی یک سیلی نخوردند.» این جمله حضرت آقا در کنار این جمله که فرمودند شخصیت امام (ره) را تحریف نکنید، نشان دهنده این است که مردم همه چیز را درباره امام (ره) می دانند. هدف امام (ره) را هم نه تنها مردم ایران، بلکه مردم همه دنیا می دانستند.

طالبی معتقد است اگر کسی به دلیل این که مدتی را با امام (ره) بوده است، خودش را به ایشان نسبت دهد و کلام حضرت امام (ره) را تفسیر به رای کند، شخصیت ایشان پیش اشخاص تغییر می کند.

حجت طالبی تحریف شخصیت امام

وی با تاکید بر این که وقتی حرف امام تحریف شد، شخصیت ایشان هم تحریف شده است، می گوید: این گونه انقلاب هایی که امروز در جای جای جهان رخ می دهد، دیگر اتفاق نمی افتد و مردم جهان به شخصیت امام (ره) مشکوک خواهند شد. اگر می خواهیم حسن نگاه آن ها به شخصیت امام باقی بماند، باید عین کلام امام (ره) را به مردم دنیا انتقال دهیم.

حجت طالبی م گوید: امروز که از وجود امام (ره) بی بهره هستیم، باید دقت کنیم که هر کلامی که از ایشان نقل می شود، با شخصیت و عمل ایشان در زمان حیاتشان تطبیق دارد یا خیر. مبادا بگذاریم کلامی از کلام حضرت امام (ره) تفسیر به رای شود. زیرا همین کلام نافذ حضرت امام (ره) بود که جوانان و نوجوانان ما را از پشت میز ها بیرون کشید و برد تا هشت سال بر علیه صدام و صدامیان بجنگد. اگر کلام امام (ره) حق نبود، هرگز این اتفاق ها نمی افتاد.

ارسال نظر

آخرین اخبار