یادداشت//

ادبیات سخیف مشاور روحانی درباره کاندیداها واقعا تعجب برانگیز است و با وجود مشاورانی همچون حسام الدین آشنا باید فاتحه ملت را خواند.

مشاورانی از جنس آشنا!!!

به گزارش گلستان24؛مناظرات یکی از راه هایی است که مردم برای  شناخت کاندید های برتر برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می کنند،که با توجه به حواشی چند وقت اخیر در مورد این مسئله می توان به اهمیت این برنامه در بین مردم پی برد.

طبق جلساتی که درچند روز پیش توسط ستاد تبلیغات انتخابات کشور برگزار شد قرار بر این شده بودتا انتخابات به صورت ظبط شده پخش شود که این موضوع با مخالفت شدید مردم و برخی از سیاست مداران روبرو شد ،و این مسئله باعث شد تا این شورا در جلسه ای فوری نظر خود را راجب به نوع پخش برنامه مناظرات عوض کند.

بعد از اعلام خبر زنده بودن برنامه مناظرات، حواشی به دنبال این موضوع بود که در تازه ترین آن مشاور حسن روحانی اظهار نظر کرده بود که مجریان برنامه ی  مناظرات باید سوالات خود را قبل از اجرای برنامه در اختیار کاندید های انتخابات بگذارند تا کاندید ها امادگی پاسخ به سوالات را داشته باشند.

همچنین حسام الدین آشنا در ادامه این صحبت های خود گفته است که مجریان برنامه مناظرات باید به گونه ای عمل کنند که نامزد های انتخابات ریاست جمهوری مثل "سگ" از او بترسند.

این ادبیات سخیف مشاور روحانی واقعا تعجب برانگیز است، زیرا این فرد مشاور رئیس جمهور فعلی کشور است و اگر اقا روحانی از مشاوره افرادی همچون حسام الدین آشنا استفاده کند فاتحه ملت را باید خواند.

از سوی دیگر دادن سوالات به کاندید ها مانند این است که سازمان سنجش سوالات کنکور را به داوطلبان بدهد تا آن ها امادگی لازم را برای انجام امتحان داشته باشد.

باتوجه به این صحبت هایی مشاوران و حامیان حسن روحانی بنظر می رسد که وی رقبتی برای  شرکت در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری را ندارد وممکن است این بی رقبتی به شکست وی در انتخابات پیش رو منجر شود.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار