حواشی سفر انتخاباتی روحانی به کرمان

حسن روحانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک سفر انتخاباتی در جمع مردم کرمان سخنرانی کرد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

از حضور اجباری دانش‌‌آموزان تا جمع‌آوری نوشته‌های بانوان معترض اخراجی از مخابرات

به گزارش گلستان24، حسن روحانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز به کرمان سفر کرد و در جمع مردم کرمان در محل سالن ورزشی تلاش به سخنرانی پرداخت. 

13960205001066_Test_PhotoA

مجید انصاری معاون رئیس جمهور، محسن هاشمی، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و حسین مرعشی، روحانی را در این سفر تبلیغاتی به کرمان همراهی می‌کردند.

اکثر جمعیت حاضر در سالن را جوانان تشکیل می‌دادند و حضور دسته‌جمعی دانش‌‌آموزان و دانشجویان توجهات را جلب می‌کرد. 

قبل از حضور روحانی در تالار تلاش، جوانان آهنگ «یار دبستانی من» را همخوانی کردند و شعارهای «هاشمی، هاشمی راهت ادامه دارد»، «یا حسین، میرحسین»، «روحانی، روحانی حمایتت می‌کنیم»، مداوم تکرار می‌شد.

«پیام ما روشنه، حصر باید بشکنه»، «سلام بر روحانی، درود بر خاتمی»، «حسن و حسین نداره، نهضت ادامه داره»، «وصیت هاشمی، حمایت از روحانی» از دیگر شعارها بود و دست‌نوشته‌های «آمده‌ایم برای ایران، آمده‌ایم برای اسلام» نیز به چشم می‌خورد.

صفحه نمایشگر سالن، عکس‌های متعددی از هاشمی‌رفسنجانی در دوره‌های مختلف مسؤولیت وی را نمایش می‌داد و جوانان حاضر در سالن که اکثریت جمعیت را تشکیل می‌دادند با نمایش عکس و پخش بخش کوتاهی از صحبت‌های خاتمی، با دست و سوت به شادی پرداختند.

توزیع پوستر و عکس‌های تبلیغاتی حسن روحانی با پشت زمینه چهره‌های سیاسی از جمله خاتمی، هاشمی‌رفسنجانی، توزیع ربان‌های بنفش رنگ میان جمعیت، پرچم جمهوری اسلامی و بازار داغ جمع‌آوری نامه‌هایی که مردم برای روحانی نوشته بودند از دیگر حواشی این نشست بود.

عده‌ای از بانوان اخراج‌شده شرکت مخابرات نیز در اعتراض به این مسأله، نوشته‌هایی را در دست داشتند با این عنوان که «در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تعدادی از کارکنان شرکت مخابرات را اخراج کرده‌اند» و این موضوع سبب شد تا اعضای ستاد انتخاباتی روحانی نوشته‌های آنها را جمع کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار