دو عامل انتحاری به همراه خودروی بمب گذاری شده در ورودی منطقه زینبیه دمشق خود را منفجر کردند.

انفجار انتحاری در ورودی زینبیه +عکس

به گزارش گلستان 24، در شب ولادت حضرت زینب کبری(س)، تروریست‌های تکفیری که از حملات ایذایی به حرم مطهر عقیله بنی هاشم(س) بازمانده‌اند، خودروی بمب‌گذاری شده‌ خود را در ورودی منطقه زینبیه(س) منفجر کردند.

براساس این گزارش، یک عامل انتحاری به همراه خودروی بمب گذاری شده به ورودی منطقه زینبیه از طرف بزرگراه فرودگاه بین المللی دمشق معروف به ورود المستقبل نزدیک می‌شود و پس از قرار گرفتن در صف خودرو‌ها برای بازرسی، خودرو را منفجر می‌کند.

این انفجار ساعت ۱۶ به وقت محلی دمشق (۳۰ : ۱۷ به وقت تهران) رخ داد و علاوه بر آسیب رساندن به چند خودرو، سه شهید و زخمی هم گرفت.

ورودی المستقبل یک پست ایست و بازرسی ارتش و نیروهای مقاومت مردمی است که حدود دو کیلومتری حرم حضرت زینب(س) از ناحیه شرق واقع است و معمولا در ساعت‌های نزدیک به غروب شاهد تجمع اهالی منطقه زینبیه است که پس از یک روز کاری قصد بازگشت به منازل خودشان را دارند.

منطقه زینبیه هم اکنون به عنوان یکی از مناطق امن شهر دمشق به شمار می‌رود و تکفیری‌ها همزمان با مناسبت‌های مذهبی تلاش‌های مذبوحانه‌ای برای انجام عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

خبر تکمیلی: ٢٢ شهید و زخمی در انفجارهای انتحاری ورودی منطقه زینبیه

غروب روز دوشنبه دو عامل انتحاری، سوار بر یک خودروی تاکسی، خود را از جاده فرودگاه بین المللی دمشق، به نخستین پستِ ایستِ بازرسی در وروردی منطقه زینبیه رساندند.

در شلوغی خودروهایی که برای بازرسی متوقف شده بودند، یک عامل انتحاری از خودرو پیاده شد و بلافاصله خود را منفجر کرد. عامل انتحاری دوم نیز چند ثانیه بعد، در داخل این تاکسی، خود را منفجر کرد.

شاهدان عینی گفتند: در این اقدام تروریستی دستکم ۷ نفر شهید و ۱۵ نفر دیگر، زخمی شدند.

علاوه بر چند شهروند، شماری از مدافعان حرم هم جزو شهدا و مجروحان هستند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار