در ماجرای شهادت مرزبانان مشخص شد

یا واقعا معاون امنیتی استاندار در سایر مسائل مشابه نیز، اطلاعات خود را از اصحاب رسانه کسب می‌کند؟ در حالی که اصحاب رسانه می‌بایست اصل خبر و میزان وثوق آن را از وی استعلام نمایند

منابع سوراخ معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان!

به گزارش گلستان24، مسأله شهادت مرزبانان به قدری جانسوز و دردناک بود که بحران بی‌تدبیری مسئولان و سرگردانی آنها در این قضیه از یاد مردم رفت. در حالی که انتظار می‌رفت مسئولان استانداری با مدیریت هوشمندانه فضا و خبررسانی دقیق در این باره، امکان جولان را از معاندان سلب کنند، متاسفانه در خواب خرگوشی به سر می‌برند.

 

اخیرا با انتشار خبر شهادت سعید براتی دهمین مرزبان از سوی معاون استاندار خراسان شمالی و بازنشر این خبر در رسانه‌های کشوری و استانی، پس از تماس مکرر خبرنگاران با میرشکار معاون امنیتی استاندار برای تایید صحت این خبر، در کمال تعجب وی اعلام بی‌اطلاعی از این قضیه نمود. این در حالی است که ارگان مرزبانی این خبر را تکذیب نموده است.

جالب این جاست که نامبرده برای پیگیری صحت این خبر، با یکی از اصحاب رسانه استان تماس گرفته و از وی اصل قضیه را جویا می‌شود. در حالی که معاون امنیتی استاندار می‌بایست به‌لحظه در جریان همه امور مرتبط با این قضیه قرار داشته باشد.

منابع سوراخ معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان!

آیا واقعا معاون امنیتی استاندار در سایر مسائل مشابه نیز، اطلاعات خود را از اصحاب رسانه کسب می‌کند؟ در حالی که اصحاب رسانه می‌بایست اصل خبر و میزان وثوق آن را از وی استعلام نمایند.

بر اساس شنیده‌ها، تماس استانداری سیستان و بلوچستان با معاون استاندار خراسان شمالی به منظور کسب اخبار دقیق راجع به شهادت دهمین مرزبان، بی‌نتیجه مانده است و مسئولان استانداری خراسان شمالی به دلیل حضور در جلسه، به  این پیگیری‌ها پاسخی نداده‌اند.

منبع : زاهدان نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار