فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی آورده است؛

اسحق جهانگیری در گفتگوی خود با دوربین شبکه اول سیما به انتصاب شهید نازقلیچی به عنوان فرماندار دولت یازدهم در شهرستان بندرترکمن اشاره کرد که در حادثه منا به شهادت رسیده است، اما در این خصوص که چرا تا کنون این دولت برای احقاق حقوق این شهدا از جمله فرماندار فقید بندرترکمن از مزدوران سعودی، سکوت پیشه کرده است، حرفی به زبان جاری نکرده است.

جناب آقای جهانگیری؛ از نام و یاد شهدای حادثه دردناک منا، بهره برداری سیاسی نفرمایید!

 "محسن عسگری" از فعالان رسانه ای استان گلستان در یادداشتی در باب بهره برداری سیاسی نامزد ریاست جمهوری در برنامه صدا و سیما از خون شهدای منا آورده است؛

به گزارش گلستان24، اسحاق جهانگیری نامزد پوششی و معاون اول روحانی در گفتگوی خود با دوربین شبکه یک سیما در تمجید از اقدامات دولت یازدهم گفت: ما فرماندار زن سنی در این دولت داشتیم که در منا شهید شده است.

جناب آقای جهانگیری

بر اساس این گزارش، منظور این نامزد ریاست جمهوری کاملا مشخص است که طرف حساب او چه کسی است و این فرد کسی جز شهیده "مرجان نازقلیچی" از شهدای منا نبوده است.

 

این نامزد انتخابات که با ادبیات خاص خود در برابر میلیون ها ایرانی مدعی این بوده است که دولت یازدهم، یک فرماندار زن از قوم ترکمن را به عنوان نماینده دولت انتخاب کرده است و ما نیز این موضوع را کتمان نمی کنیم، اما بهتر نبود که به مردم کشور به خصوص مردم گلستان و بندرترکمن که بالغ بر 50 شهید را در حادثه غمبار منا، از دست داده است، به مردم توضیح دهد برای احقاق خون مظلومانی چون شهیده "نازقلیچی" چه کرده است؟

جناب جهانگیری، بهتر بود از فرصت پیش آمده برای تسکین درد میلیون ها ایرانی که هیچ وقت حادثه بزرگ منا و به خاک و خون کشیدن هزاران مسلمان توسط وهابیون خبیث و خونخوار را که در برابر اقدامات آنها سکوت پیشه کرده اید و همانند کبکی که سر خود را در زیر برف قرار داده، چرا سکوت کرده اید.

خوب است، این نامزد ریاست جمهوری، توضیح دهد که چرا تا ۱۰۰ روزی که سفارت منحوس سعودی در تهران فعال بود و بعد از آن و حتی تا این لحظه پیکر این بانوی شهید ترکمن شناسایی نشده است؟

نامزد محترم ریاست جمهوری، بهتر نبود، شما عملکرد دولت خود را در طول این مدت در باب پیگیری جانباختگان حادثه منا را به مردم گزارش می دادید؟

جناب جهانگیری، اگر دل شما برای مردمی که با تفکرات و اندیشه های شما تقابل دارند و برای ۵۰۰ شهید منا که هیچ خلافی نکرده و کشته شده اند، ای کاش حداقل برای فرمانداری که در انتخابات ریاست جمهوری، انتصابش را هزینه میکنید و آن را به رخ ملت میکشید، کاری می کردید!

جناب جهانگیری، لطفا از آبروی خانواده های داغدار شهدای منا و سایر شهدای این ملت، که هیچ گاه این سکوت شما را نخواهند بخشید، در بازی های سیاسی خود خرج نفرمایید.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار