وکیل پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش با تاکید مجدد بر اینکه اجناس وارد شده از مبادی قانونی وارد کشور شده است، گفت: اتهام زدن و شیوه بیان یک نامزد ریاست جمهوری آن هم در رسانه و فضای عمومی، زیر پا گذاشتن اخلاق و اصول قانونی است.

پاسخ وکیل دخترِ آقای وزیر به قالیباف

به گزارش گلستان 24، وکیل پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش با تاکید مجدد بر اینکه اجناس وارد شده از مبادی قانونی وارد کشور شده است، گفت: اتهام زدن و شیوه بیان یک نامزد ریاست جمهوری آن هم در رسانه و فضای عمومی، زیر پا گذاشتن اخلاق و اصول قانونی است.

82517687-71588178

«محدثه مهیمنی» پیرو اظهارات محمدباقر قالیباف در مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: طبق اصل ٣٧ قانون اساسی و ماده ٤ قانون آیین دادرسی کیفری که به اصل مهم برائت اشاره می کنند، این شرکت به مدیریت عاملی «ضحی احمدی دانش آشتیانی» پس از طی مراحل قانونی و بر اساس نظریه کارشناسی گمرک، از شعبه ٢٧ تعزیرات حکومتی استان تهران در روز 12 اردیبهشت ماه جاری حکم برائت گرفته است.

این وکیل پایه یک دادگستری تصریح کرد: قالیباف نه کارشناس گمرک و نه مقام قضایی است، بنابراین جایگاه حقوقی صالح و مرتبط ندارند که در مورد این پرونده حتی پیش از رسیدگی پرونده در مراجع صالح، حکم صادر می کرده و می کنند.

وی تاکید کرد: صرف اطلاع اشاره می شود که واردات کالای مورد نظر هیچ محدودیت قانونی ندارد و قالیباف هم مرجع قانونگذاری در این مورد نمی باشد که امروز حکم به خلاف بودن واردات این کالا می دهند.

مهیمنی افزود: بارها اعلام شده است که اجناس وارد شده از مبادی قانونی وارد کشور شده و اتهام زدن و شیوه بیان کاندیدای مورد نظر آن هم در رسانه عمومی و در فضای عمومی جامعه زیر پا گذاشتن اخلاق و اصول قانونی است.

منبع: شمال نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار