تداوم سوء استفاده از بیت المال؛

استفاده گسترده از اموال دولتی نه تنها توسط کاندیداها بلکه با چراغ سبز برخی مسئولین و با حضور خود آنها برای تبلیغات کاندیداهای خاصی در حال استفاده است ، حال آنکه قانون به صراحت از خلاف بودن آن و مجرم بودن فرد استفاده کننده اشاره می کند.

تشکیل ستاد انتخاباتی با مشارکت برخی مسئولان آموزش و پرورش در شرق گلستان !!

به گزارش گلستان 24، به نقل از کلاس بیست؛ در پی انتشار خبری مبنی بر" استفاده گسترده از اموال دولتی توسط کاندیدای خاص فرهنگی" در این پایگاه خبری تحلیلی ، یکی از مخاطبین، مطلبی مبنی بر حضور معاونین  آموزش و پرورشب رخی شهرستان های شرق استان در جلسات و ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در آن شهرها ارسال کرده است.

سوء استفاده از بیت المال

این مخاطب در مطلب خود آورده است: " چرا معاون های اداره آموزش و پرورش این آموزش و پرورش از صبح تا شب در ستاد روحانی هستند و کار ملت را انجام نمی دهند ، چرا ؟ "

همچنین این مخاطب که با ارسال تصاویری، اسناد حضور و فعالیت گسترده مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان در ساعات مختلف در ستادهای انتخاباتی کاندیدای خاصی را ارسال نموده و ادامه داده است : " این در حالی است که همین مسئولین همیشه به بقیه می گویند در جلسات کاندیداها شرکت نداشته باشید ، واقعا کارِ مردم مهم است یا ستاد انتخاباتی کاندیداها ، اینها دنبال منافع خودشان هستند نه مردم . "

وی در بخش دیگر این پیام به تهدیدی از سوی مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان اشاره می کند و می گوید: " حتی فرهنگیان را تهدید به انتقال به سایر شهرها می کنند و برخی از فرهنگیان با ترس و لرز شرکت می کنند ، یعنی این همه امکانات دولتی را دارند استفاده می کنند . "

حال به نظر می رسد ، استفاده  گسترده از اموال دولتی نه تنها توسط کاندیداها بلکه با چراغ سبز برخی مسئولین و با حضور خود آنها برای تبلیغات کاندیداهای خاصی در حال استفاده است ، حال آنکه قانون به صراحت از خلاف بودن آن و مجرم بودن فرد استفاده کننده اشاره می کند.

براساس این گزارش؛ در جلسات مذکور که با همراهی معاون آموزش و پرورش و حضور فرهنگیان برگزار شد، اختلاف شدیدی از سوی بزرگان جریان اصلاح طلب بر سر مسئولیت ستاد روحانی در این شهرستان به وقوع پیوسته ، تا جایی که عده ای از حاضران در جلسه ، تهدید به تشکیل ستاد برای آیت الله رئیسی در این شهرستان نموده اند .

این معترضان با حضور در مرکز استان ، با برخورد بد و بی حرمتی از سوی مسئولان مرکزی ستاد روحانی مواجه می شوند و ضمن اعتراض به انتصاب مسئول ستاد شهرستانی و تهدید به حمایت از رقیب ، گرگان را ترک کردند .

علی ایحال؛ انتظار است، متولیان امر و حراست نهاد مذکور و  دستگاه های نظارتی انتخاباتی به موضوعاتی از قبیل مصرف بیت المال و سوء استفاده های این گونه حساس باشند و نظارت و جدیت بیشتری را در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار