ایران تنها تولید کننده پفک چی توز نرمی و لطافت را از ما بخواهید زیبا، جادار، مطمئن ایران، هر روز بهتر از دیروز پشمک حاج عبدالله تخمه سنجابک ما گل های خندانیم

طنز/ روی موشک ها چه بنویسیم

به گزارش گلستان 24، روی موشک هایی که ایران برای آزمایش شلیک می کند شعارهایی نوشته می شود که اغلب در رابطه با تهدید رژیم صهیونیستی می باشد. شعارهایی که می گوید اگر اسرائیل دست به خطایی بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

البته گویا با نوشتن این شعارها باعث شدیم تا آمریکایی ها و گروه 1+5 ناراحت بشوند و در انجام وعده های خود در قبال ایران کوتاهی کنند. آمریکا نه تنها خواستار پاک کردن این شعارهاست بلکه می خواهد موشک را هم از ما بگیرد.

اسرائیل

در همین راستا قصد داریم بهترین شعار از نگاه مخاطبان برای نوشتن روی موشک ها را برگزیده و به دفتر ریاست جمهوری بفرستیم و تا مهر تایید رئیس جمهور رویش خورده نشد منتشر نمی کنیم. نظر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه بسیار برای ما مهم است. چرا که آنها رفت و آمدهای بسیاری با مسئولین آمریکایی و اروپایی داشته اند و بهتر می دانند چه شعاری به نفع ایران در بین الملل تمام می شود.

شعارهای پیشنهادی را فهرست کرده ایم و از مخاطبان خواستاریم تا به شعار برگزیده خود رای بدهند:

  1. ایران تنها تولید کننده پفک چی توز
  2. نرمی و لطافت را از ما بخواهید
  3. زیبا، جادار، مطمئن
  4. ایران، هر روز بهتر از دیروز
  5. پشمک حاج عبدالله
  6. تخمه سنجابک
  7. ما گل های خندانیم
  8. موشک ایران، صد بار بشور، بازم برات می مونه
  9. زنده باد تیم گل کوچیک محله گلایل کوچه دوم از آخر
  10. ..

باید قولی هم به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه بدهیم که از این به بعد موشک هایمان را در حمام خانه مان آزمایش کنیم که خدایی نکرده آمریکا ناراحت نشود. ما مردمان خوش خنده ای هستیم و دوست نداریم کشوری از ما برنجد.

ترجیحاً سعی می کنیم موشک هایمان هم کاغذی بسازیم تا خطری اسرائیل را تهدید نکند تا موجب نگرانی و تشویش دولتمردان آمریکایی بشود. آمریکایی ها که ناراحت بشوند می زنند زیر برجام و تلاش چهارساله تیم مذاکره کننده هسته ای ایران هم به هدر خواهد رفت.

آنوقت آمریکایی ها مدام ایران را تحریم می کنند و زندگی بر مردم سخت می شود. به برجام هم مبادا شک کنید. برجام نشان از رافت و عطوفت ایرانیان است که درهای دوستی و دور زدن ایران را برای 1+5 ای ها باز گذاشته است تا  هر وقت که دوست داشتند تصمیمات خود را اجرا کنند و اگر هم نخواستند اصلاً اجرا نکنند. این دوستی ها نتیجه لبخند است.

یعنی اگر ما این تیم مذاکره کننده را نداشتیم الان معلوم نبود انرژی هسته ای چه بلایی بر سرمان می آورد!

انتهای خبر/

ارسال نظر

آخرین اخبار