اعتراض دانشجویان بسیجی به استفاده از بیت‌المال و حرمت شکنی

​دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس طی بیانیه‌ای به استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات و حرمت‌شکنی حامیان روحانی در مراسم روز گذشته در دانشگاه پیام نور این شهرستان واکنش نشان دادند.

بوی فتنه از شعارهای میتینگ‌های تبلیغاتی روحانی می‌آید
به گزارش گلستان24، روز گذشته در اقدامی تعجب برانگیز حامیان جوان ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام روحانی در شهرستان گنبدکاووس اقدام به برگزاری همایشی در دانشگاه پیام نور این شهرستان کرده و با استفاده از اموال عمومی و بسیج امکانات عمومی در این دانشگاه به نفع یک کاندیدای خاص موجی از اعتراضات را برانگیختند.
 

در این مراسم که همراه با حرمت‌شکنی و توهین به برخی نهادها، ادارات، شخصیت‌ها و افراد برجسته در کشور بود تصویر رئیس جمهور اسبق که از سوی مراجع قانونی ممنوع‌التصویر نیز هست در جایگاه نصب شد و برخی از ساختارشکنی‌ها با هدف تهییج هیجانات کاذب و ایجاد تنش در میان مردم صورت پذیرفت.

به همین منظور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گنبدکاووس طی بیانیه‌ای به این اقدام واکنش نشان داد که متن آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ هَذَا الْمَالَ لَیْسَ لِی وَ لَا لَکَ وَ إِنَّمَا هُوَ فَیْ‏ءٌ لِلْمُسْلِمِینَ
بیت‌المال نه برای من و نه برای تو است. بیت‌المال مربوط به همه‌ی مسلمین است.(نهج ‏البلاغه، خطبه 232) 

با توجه به قوانین انتخاباتی درخصوص منع استفاده از بیت‌المال و دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های انتخاباتی کاندیدای خاص اخیرا  شاهد این بودیم که مسوولان جریان‌گرای دانشگاه پیام نور شهرستان گنبدکاووس دانشگاه را جولانگاه فعالیت‌های حزبی خود کرده و از تمامی امکانات آن برای تبلیغ نامزدهای خاص و مدنظر خود استفاده می‌کنند.
 
می‌گویند در یکی از جنگ‌ها تیری به یکی از اصحاب پیامبر(ص) اصابت کرد و او را از پای درآورد. مردم جنازه را آوردند و گفتند که شهید شده است. پیامبر (ص) فرموند: نگویید شهید شده است، چرا که عبایی که روی دوش اوست از بیت‌المال است و به خاطر همین من بر این شخص نماز نمی‌خوانم. این حدیث حرف‌های مهمی را در خود دارد چرا که شخصی جانش را می‌دهد ولی به خاطر تصرف در بیت المال، نه به او شهید می‌گویند و نه پیامبر (ص) بر او نماز می‌خواند.
حال مسوولین باید دقت کنند که اگر امروز پیامبر (ص) حضور داشته باشد بر جنازه ایشان نماز می‌خواند یا نه؟؟

با این حال عده‌ای از طرفداران دکتر حسن روحانی همایشی با عنوان گردهمایی حامیان جوان دکتر روحانی(کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری) برگزار کردند که مصداق بارز تخلف انتخاباتی و تصرف در بیت‌المال به نفع کاندیدایی خاص بود.  همچنین حضور افرادی منتسب به فتنه و سر دادن شعارهایی که بوی فتنه را به مشام می‌رساند و به رخ کشیدن تصاویر و سخنرانی‌های رئیس جمهور اسبق علی‌رغم ممنوع‌التصویر بودن ایشان از جمله اقدامات انجام گرفته شده در این مراسم که در مکان مقدس دانشگاه صورت گرفته است.

بنابراین ما جوانان انقلابی و بسیجی شهرستان گنبدکاووس از مراجع قانونی به ویزه ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس خواستار پیگیری این تخلف به صورت جدی هستیم.

و سلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار