هاشمی طبا:

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم و شعارها درباره یارانه ضد اقتصاد است.

رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم

به گزارش گلستان 24، سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد امری علمی است که بصورت یک مجموعه و منظومه است امکان اینکه با حرکاتی جزئی بتوان قدرت خرید مردم را افزایش داد وجود ندارد، مگر اینکه بصورت صوری با افزایش درامد مردم و دادن حقوق بهتر ظاهر قضیه را بهتر کرد اما به دلیل اینکه افزایش نقدینگی موجب تورم می شود قیمت ها هم بالا می کشد باید توجه داشت که اینها راه حل نیست.

هاشمی طبا

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید به صورت علمی به مسایل اقتصادی توجه کرد و با تجمیع سرمایه گذاری و سرمایه های داخلی و خارجی و افزایش تولید ناخالص ملی انجام بشود که هم اشتغالزایی صورت بگیرد هم اینکه کالا تولید و خرید مردم افزایش یابد.

هاشمی طبا ادامه داد: متاسفانه دولت روز به روز بزرگتر شده است پرداختها افزایش یافته و بدهی ها افزایش یافته است، افزایش حجم دولت با افزایش قدرت خرید مردم و بهبود معیشت مردم همخوانی ندارد.

وی گفت: در حال مبارزه با استکبارجهانی هستیم این موضوع بر اقتصاد ما هم تاثیرگذار است، بنابراین وقتی سرمایه گذاری خارجی نداریم و سرمایه داخلی هم کفاف نمی دهد بنابراین مردم انتظار بهبود اقتصاد داخلی را نداشته باشند چون هر چیزی بهایی دارد ما بعنوان کشوری مستقل، بالنده و پر افتخار باید در داخل هم قوی و پرقدرت باشیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید این امید را هم داد باید ایرانی آباد و ارجمند داشته باشیم، باید برای نسل های آینده هم کار کنیم خداوند می فرماید ان مع العسر یسری بنابراین اگر بخواهیم دست و دلبازی کنیم و همینطور پول چاپ کنیم و در اختیار مردم بگذاریم به امید اینکه انها را راضی کنیم این آینده خوبی ندارد.

هاشمی طبا گفت: باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی این اطمینان و آرامش را داشته باشند تا با سرمایه گذاری ریسک کنند تجمع نقدینگی مردم به شرط تغییر نظام بانکداری و اصلاح ساختار  کارخانه ها  و بازاریابی داخلی و خارجی باید  صورت بگیرد.  

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه  تامین معیشت اسیب دیدگان معلولان ناتوانان و محرومان باید عملی شود گفت: یارانه باید قطع شود چرا که شعارهای یارانه ضد اقتصاد است در سال های گذشته ۸ میلیون تلویزیون از لامپی به صفحه تخت تبدیل شده است محل ان از کجاست.

هاشمی طبا اضافه کرد: باید کاری کرد که سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد در ۵ سال اخیر ما ۲۵۰ هزار میلیارد تومان پول در جامعه تقسیم شده است می توانستیم هزار کارخانه با ان بسازیم بنابراین پول را جای دیگه هزینه کردیم و تجمع سرمایه نداریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در خصوص طرح های نیمه تمام درصورت که واگذاری این طرح ها به مردم نیاز به ارز داشته باشد باید به انها وام ارزی داد.

وی افزود: اولین کارم پس از رئیس جمهور شدن احیا سرزمین است براساس قانون برنامه ششم توسعه حفظ ایران و بازگرداندن زیست محیط و زیستگاه به حالت اول که خود پایه ای برای اقتصاد ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار