روحانی گفت: رسانه ملی در این راستا زحمات زیادی کشید، اشکال من در طراحی سؤالات است، چه کسی سؤالات را طراحی می‌کند؟

انتقاد روحانی به سوالات مناظره‌ها

به گزارش گلستان 24، حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره سومین مناظره، گفت: مناظره خوب و گرمی بود اما در عین حال بسیاری از مسائل اقتصادی وجود داشت که باید بیشتر توضیح داده می‌شد.

انتقاد روحانی

وی در ادامه افزود: کاندیداها ادعاهایی که کردند و وعده‌هایی که دادند باید منابع را هم اینجا مشخص می‌کردند و به مردم اطلاع می‌دادند لذا مرتب می‌گفتند که این منابع را پیش‌بینی کرده‌ایم در حالی که ما کاملاً می‌دانیم منابع کشور چگونه و چقدر است. همچنین مجلس شورای اسلامی هم به خوبی می‌داند که منابع کشور چگونه است بنابراین وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود باید کاملاً درست باشد و باید با صداقت و راستگویی با مردم سخن بگوییم و مردم هم هر که را دلشان خواست انتخاب کنند. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: ان‌شاءالله انتخابات بسیار خوب، قانونی و آرام و با امنیت را شاهد خواهیم بود.

روحانی در پاسخ به این سؤال که اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود چه برنامه‌ای دارید، گفت: اکنون سخن گفتن پیرامون این موضوع زود است، حالا به روز انتخابات برسیم و ببینیم خدا چه می‌خواهد و بعد در این خصوص صحبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از عملکرد رسانه ملی در زمینه مناظره‌ها چیست، تأکید کرد: رسانه ملی در این راستا زحمات زیادی کشید، اشکال من در طراحی سؤالات است، چه کسی سؤالات را طراحی می‌کند؟ علی‌القاعده افرادی طراحی می‌کنند که با ستادهای رقبای ما بیشتر رفت‌وآمد دارند چون آنها بیشتر با تیم سیاسی صدا و سیما در رابطه هستند لذا به اعتقاد من باید سؤالات را یک جمع بزرگ در سطح ملی برای این چنین مناظره‌هایی طراحی کنند از جمله اساتید برجسته‌ دانشگاه‌ها و غیره که در یک مجموعه جمع شوند و سؤالات را طراحی کنند لذا سؤال را بهتر می‌توان تنظیم کرد و استفاده بیشتری هم داشت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال که مهمترین رقیبتان در مناظره سوم چه کسی بود،‌ گفت: همه رقیب بودند و با هم رقابت می‌کردند، هفته آینده هفته داغی خواهد شد و مشارکت‌ها نیز افزایش می‌‌یابد و امیدواریم که انتخابات در دور اول به اتمام برسد.

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار