خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد پس از شنیدن خبر حضور قریب الوقوع غلامحسین کرباسچی به استان گلستان دست به انتشار پیامی زدند.

واکنش شدید خانواده شهید مدافع حرم به خبر حضور کرباسچی در گلستان

واکنش شدید خانواده شهید مدافع حرم به خبر حضور کرباسچی در گلستان 

خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد پس از شنیدن خبر حضور قریب الوقوع غلامحسین کرباسچی به استان گلستان دست به انتشار پیامی زدند.

photo_2017-06-14_14-51-19

 

متن‌ پیام بدین‌ شرح می باشد:

"ما به هیچ وجه راضی به حضور کرباسچی درگلستان نیستیم

اگر شهدای مدافع حرم نبودنداکنون محارم شما هم درامان نبودند!

خانواده شهیدمدافع حرم محمدرضا شیبانی"

گفتنی است غلامحسین کرباسچی»، از اعضای شاخص حزب کارگزاران و از حامیان شناخته شده دولت اعتدال، در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدها در اصفهان، واکنش های بسیاری را در عرصه عمومی برانگیخته است که در این میان احساس خشم و نفرت از این میزان بی غیرتی، توهین و البته بلاهت (و وقاحت ) و حماقت سیاسی وجه غالب این واکنش ها بوده است.

کرباسچی با لحنی تمسخر آمیز و ریشخند کننده به بحث حضور و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به ویژه بحث فراسیاسی و اعتقادی «مدافعان حرم» می تازد:

" نزنید این حرف‌ها را؛ غیرت دینی آیا این است که به اسم حالا دفاع از حرم و فلان و این‌ها . آقا جان! ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه این‌جا صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم شود. شیعیان آن‌جا تقویت بشوند. ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن این‌ها حاصل می‌شود؟ این دولت با غیرت دینی می‌گوید که بذارید ما از توان دیپلماسی برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم. توان دیپلماسی بزرگان دیپلماسی که شش تا ابرقدرت را جلوی خودش بنشاند و بزرگ‌ترین مسئله تحریم که شورای امنیت بوده را حل بکنه می‌تواند با توان دیپلماسی بیاید این مسائل را حل کند."

حال کرباسچی که سابقا هم که چنین جملاتی را بارها به زبان آورده قصد سفر به استان گلستان را دارد و به همین سبب موج خشم و ابراز نارضایتی بسیاری از مردم مومن و انقلابی استان را در بر داشته است.

ان شا الله که مسولین ذیربط نسبت به این موضوع حساسیت های لازم را نشان دهند. و از حضور چنین افرادی که گاها در صحبت ها جملاتی بکار می برند که با مسائل امنیتی ، ملی و مذهبی تضاد فاحشی دارد در استان شهید پرور گلستان جلوگیری شود باشد که حداقل اندکی از غم و خون دل خانواده شهدا کاسته شود. 

من الله توفیق

انتهای متن/

ارسال نظر

آخرین اخبار