با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در دولت تدبیر و امید 250 هزار مترمربع فضای فیزیکی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در بخش سلامت استان گلستان تکمیل، نوسازی و ساخته شد.

250 هزار مترمربع فضای فیزیکی در بخش سلامت گلستان تکمیل و نوسازی شد

به گزارش گلستان24،  علی عموزاد مهدیرجی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بین 90 تا 100 هزار مترمربع تا پایان دولت یازدهم و 6 ماهه دوم سال 1396 متعهد شدیم که پروژه تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه 50 هزار مترمربع پروژه در حوزه برنامه تحول بهداشت باید انجام شود، تصریح کرد: تعهد ما این است قبل از انتخابات سال 1396 تمامی 79 پروژه بهداشت استان گلستان وارد چرخه خدمت شود.

* 4 هزار و 300 شغل در گلستان ایجاد کردیم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان با طرح این پیشنهاد که سه ماموریت در سازمان مدیریتی باید به عنوان پرسش جدی رسانه‎ها باشد، افزود: تامین اعتباری و بودجه‎ای در سطح ملی از مسائل مهمی است که رسانه‎ها باید به آن بپردازند و اینکه مدیران چه سهمی برای استان محروم و کمتر توسعه یافته گلستان در این بخش دارند.

عموزاد مهدیرجی با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه‎های توسعه‎ای و زیرساختی داشته باشند یکی از عوامل مهم خروج از رکود برای رشد و توسعه را تجزیه و تحلیل وضع موجود با استفاده از ظرفیت‎ها برای رسیدن به شرایط مطلوب ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال پایدار یکی از دغدغه‎های جدی مقام معظم رهبری، دولت و مردم است، گفت: 4 هزار و 300 اشتغال در دولت تدبیر و امید در دانشگاه علوم پزشکی گلستان به تفکیک رشته‎ها ایجاد شده است.

* رسانه‎ها برنامه خروج از رکود، رشد و توسعه را از مدیران استان مطالبه کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان از نقد و رعایت انصاف به عنوان دو مولفه اساسی یاد کرد و افزود: در حوزه رسانه نقد منصفانه و موثر می‎تواند اثربخش باشد چیزی که در حوزه رسانه مورد غفلت واقع شده، مغفول بودن درد بزرگ مردم استان است.

عموزاد مهدیرجی با تاکید بر اینکه برنامه‎محوری در سبد مدیریتی باید گنجانده شود، ادامه داد: رسانه‎ها باید برنامه خروج از رکود، رشد و توسعه را از مدیران استان گلستان مطالبه کنند.

وی گفت: اگر می‎خواهیم خروج از رکود، رشد و توسعه را در استان گلستان شاهد باشیم باید برنامه‎محوری را در اولویت برنامه‎های خود قرار داده و طبق نقشه راه عمل کنیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همت خانواده 11 نفری در جایگاه توسعه‎ای ایستاده است.

عموزاد مهدیرجی بر لزوم توسعه بیمارستان شهدای گنبدکاووس و مراکز بهداشت تاکید کرد و گفت: حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح پروژه‎ها خواهد بود و بعد از این سفر نیز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با قوت هر چه تمام نسبت به پیگیری پروژه‎ها و مطالبات مردمی تلاش خواهند کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار