تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان در مخالفت با حضور کرباسچی در گرگان با صدور بیانیه ای مخالفت کردند.

بیانیه اعتراض آمیز خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان در مخالفت با حضور کرباسچی در گرگان + سند

به گزارش گلستان 24، تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان نسبت به حضور غلامحسین کرباسچی در گرگان با صدور بیانیه ای مخالفت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

متأسفانه چند روز گذشته در یکی از جلسات به اصطلاح انتخاباتی در استان اصفهان که با حضور یکی از مجرمان اقتصادی( غلامحسین کرباسچی ) برگزار شد به شهدای مدافع حرم اهانت شد و از خودگذشتگی آنان در دفاع از کشور و اعتقادات دینی و مذهبی زیر سؤال رفت، در حالی که شهدای مدافع حرم که با بصیرت، هوشیاری و تبعیت از ولایت در مسیر شهدا در این راه قدم نهادند و سایه جنگ را از کشور رفع کردند، روا نیست توسط برخی از افراد معلوم‌الحال مورد هجمه قرار گیرند.

مگر نه این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند حقیقتاً شهدای مدافع حرم، حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند؛ شهدای مدافع حرم برای دفاع از جان مسلمین و به منظور دفاع از حریم اهل بیت(ع) با جبهه تکفیری مبارزه می‌کنند و سربازان حقیقی اسلام هستند.

 یقیناً برخی از افراد باید برای جفایی که در حق انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی مرتکب شده‌اند پاسخگو باشند و هیچ‌گونه حقی برای اهانت به این عزیزان را ندارند؛ خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان این اقدام را محکوم نموده و خواستار برخورد قاطع با این شخص مفسد و بی منطق و مرفه بی درد هستیم.

گفتنی است غلامحسین کرباسچی»، از اعضای شاخص حزب کارگزاران و از حامیان شناخته شده دولت اعتدال، در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدها در اصفهان، واکنش های بسیاری را در عرصه عمومی برانگیخته است که در این میان احساس خشم و نفرت از این میزان بی غیرتی، توهین و البته بلاهت (و وقاحت ) و حماقت سیاسی وجه غالب این واکنش ها بوده است.

کرباسچی با لحنی تمسخر آمیز و ریشخند کننده به بحث حضور و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به ویژه بحث فراسیاسی و اعتقادی «مدافعان حرم» می تازد:

" نزنید این حرف‌ها را؛ غیرت دینی آیا این است که به اسم حالا دفاع از حرم و فلان و این‌ها . آقا جان! ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه این‌جا صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم شود. شیعیان آن‌جا تقویت بشوند. ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن این‌ها حاصل می‌شود؟ این دولت با غیرت دینی می‌گوید که بذارید ما از توان دیپلماسی برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم. توان دیپلماسی بزرگان دیپلماسی که شش تا ابرقدرت را جلوی خودش بنشاند و بزرگ‌ترین مسئله تحریم که شورای امنیت بوده را حل بکنه می‌تواند با توان دیپلماسی بیاید این مسائل را حل کند."

بیانیه خانواده شهدای مدافع حرم

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار