داعش زاده دست سیاستمداران شیطان صفت رژیم استکبار جهانیست. که آمریکا در این صحنه نقش اصلی را برای آنها بازی می کند.

داعش فرزندخوانده آمریکا و صهیونیست

به گزارش گلستان 24 ، چند وقت پیش خبری در خبرگزاری ها منتشر شد که هواپیمای آمریکا در عملیات جرف الصخر سه بار برای داعش بسته های کمکی ارسال گردید . و اینکه خیلی از سلاح های مخصوص آمریکایی ها در دستان داعشی ها دیده شده است. و این درحالیست که دولت آمریکا 18 شهریور 93 خبر از ائتلاف با 40 کشور برای جنگ علیه داعش را اعلام کرده بود. کشور آمریکا از دولت ایران هم خواسته بود تا برای به سرانجام رساندن این جنگ به این ائتلاف ملحق شود که با درایت رهبری جواب رد ایران برایشان ارسال شد. درایتی که از همان ابتدا می دانست این شیطان بزرگ چه در ذهن دارد و داعش را خود در منطقه علم کرده تا به اهدافش برسد.

داعش امریکایی

"و امّا یک مطلبى هم خارج از مسئله‌ى بیمارستان و بیمارى و محیط بیمارستان عرض بکنم و آن اینکه من این چند روزه - این دوسه روز آخر - تفریحى داشتم و آن تفریح عبارت از این بود که گوش میکردم به حرفهاى آمریکایى‌ها در زمینه‌ى داعش و مبارزه‌ى با داعش و حرفهایى که میزنند؛ حرفهاى پوچ و توخالى و جهت‌دار. از جمله‌ى آن چیزهایى که براى من واقعاً مایه‌ى تفریح بود، این بود که دیدم، هم وزیر خارجه‌ى آمریکا، هم آن دختر - سخنگویشان که مى‌آید وامى‌ایستد آنجا حرف میزند، صریحاً گفتند که ما از ایران براى ائتلاف علیه داعش دعوت نمیکنیم! اوّلاً چه افتخارى بالاتر از این براى ما که آمریکا در یک کار دسته‌جمعى، در یک کار خلافِ غلطى که دارند انجام میدهند، از ما مأیوس باشد و نخواهد که ما باشیم؛ این براى ما مایه‌ى افتخار است، مایه‌ى تأسّف نیست. ثانیاً دیدم همه‌شان دروغ میگویند؛ براى اینکه همان روزهاى اوّلى که مسئله‌ى داعش در عراق پیش آمد، آمریکایى‌ها به‌وسیله‌ى سفیرشان، از سفیر ما در عراق، درخواست کردند که بیایید بنشینیم درباره داعش با هم هماهنگى کنیم. سفیر ما این را منعکس کرد؛ بعضى از مسئولین ما هم حرفى نداشتند، من مخالفت کردم؛ گفتم در این قضیّه، ما بخصوص با آمریکا همراهى نمیکنیم؛ چون اینها خودشان دستشان آلوده است؛ در این قضیّه ما چطور بیاییم با کسانى که دستشان آلوده است و نیّتشان آلوده است همکارى کنیم؟"(*)

داعش صهیونیست

داعش زاده دست سیاستمداران شیطان صفت رژیم استکبار جهانیست. که آمریکا در این صحنه نقش اصلی را برای آنها بازی می کند. البته بهانه لشکرکشی را هم همین آمریکایی ها خودشان جور کردند تا خود به ظاهر به جنگ علیه داعش بروند. چند ماه پیش برای اولین بار داعش فیلم سر بریدن یک آمریکایی را منتشر کرد تا مثلا به آمریکا اعلام جنگ کند و آمریکا هم احساس خطر کند و به جنگ داعش برود. اما این سناریوی از پیش طراحی شده ادامه دار شد و به آمریکا ختم نشد. بلکه بعنوان ابزاری جهت باز کردن پای کشورهای گرسنه و طمعکار برای گرفتن غنایم در کشورهای تحت حمله، همچون عراق و سوریه مورد استفاده قرار گرفت. اما آیا آمریکا و کشورهایی که کارگردانی این نمایش را برعهده دارند دلشان برای کشورهای دیگر همچون انگلیس، ژاپن و ... سوخته است و پای آنها را تنها بعنوان همدست در منطقه باز کرده است یا اهدافی دیگر به دنبال دارد که در مجموع نفع آن برای کمپانیهای اسلحه سازی و سرکوب مسلمانان و آلوده جلوه دادن چهره مسلمانان به خون مردم جهان است؟

داعش 2 گروگان ژاپنی را اعدام کرد، ژاپن خرید تسلیحات نظامی از آمریکا را کلید زد / داعش 21 گروگان مصری را اعدام کرد، مصر 7 میلیارد دلار از فرانسه تسلیحات خرید.

همانطور که می بینید  جنایات داعش با هدایت و طراحی غرب، به نفع کمپانیهای اسلحه سازی طراحی شده و پیش می رود.

 

(*) : بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) در 24 شهریور 93 پس از ترخیص از بیمارستان

ارسال نظر

  • gol
    0

    داعش امریکایی
    این ظلم تاکجا ادامه داره؟

آخرین اخبار