نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رئیسی را انسانی با تقوا، ساده زیست و کاملا شایسته می‌دانم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان از
حجت الاسلام رئیسی حمایت نمود

به گزارش گلستان 24، آیت‌الله عبدالهادی حسینی شاهرودی ظهر امروز در جمع علمای شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: حدود 20 سال است که آیت الله رئیسی را می‌شناسم و خصلت‌هایی مانند دیانت، تقوا، درستکاری، واقع بینی، بی‌آلایشی و ساده‌زیستی را در وی دیده‌ام.

وی تاکید کرد: براساس برخوردها، صحبت‌ها و نشست و برخاست‌های آیت الله رئیسی در جلسات خصوصی و عمومی، وی را فردی درستکار و کاملا شایسته می‌دانم.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار کرد: امیدم این است که اگر ملت بزرگ ایران، این مسئولیت را بر عهده آیت الله رئیسی قرار دهند و رهبر معظم انقلاب هم تائید کنند، وی به نحو احسن بتوانند کشور را در مسیر دین، اسلام، انقلاب و در جهت خواسته امام زمان (عج) پیش ببرد.

وی همچنین با اشاره به روحیه حمایت سید ابراهیم رئیسی در زمینه حمایت از تولیدات داخلی، افزود: طبیعی است که موضوع مهم اقتصاد مقاومتی سر لوحه برنامه‌های وی در ابعاد اجتماعی و اقتصادی قرار خواهد داشت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود تاکید کرد: من امید بسیار به ایشان دارم و رای خود را هم به وی می‌دهم و برای اینکه وظیفه‌ام را انجام داده باشم، این مسئله مهم را مطرح کردم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار