دولتیان عزم خود را جزم کرده اند تا به هر طریق ممکن روحانی تک مرحله ای نشود و در این راه از تخلف گسترده گرفته تا پخش پول و دادن وعده های عجیب و غریب نیز مضایقه نمی نمایند.

عزم دولتیان برای رای آوری روحانی!
به گزارش گلستان 24، دولتیان عزم خود را جزم کرده اند تا به هر طریق ممکن روحانی تک مرحله ای نشود و در این راه از تخلف گسترده گرفته تا پخش پول و دادن وعده های عجیب و غریب نیز مضایقه نمی نمایند.

بنا بر این گزارش به عنوان مثال درحالی که در مراکزی همچون "حسینیه ارشاد" تعداد 6 صندوق اخذ رای پیش بینی شده است اما در حرم "امام رضا علیه السلام" با وجود حجم بالای مسافر و مجاور، تنها 5 صندوق جهت رای گیری وجود دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که درب برخی شعب اخذ رای در حرم رضوی بعلت کسرت بالای رای دهنده و عدم جا بسته شده است.

 نمونه دیگر عزم دولت برای تبلیغ و رای آوری روحانی این بوده است که درست در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه و همزمان با اخذ رای روابط عمومی وزارت نفت در یک اطلاعیه از افزایش اضافات عمومی و لحاظ کردن 180 هزار تومان در مستمری بازنشستگان صنعت نفت خبر داد!

همچنین در اقدامی دیگر کانال تلگرامی بیداری ملت با انتشار عکسی نوشت: استاندار همدان که از قضا شوهرخواهر صفدر حسینی مدیر نجومی بگیر دولت است، با حضور سرزده در حوزه های رای گیری به افراد شرکت کننده کارت هدیه تقدیم می کند!

همچنین عدم تامین تعرفه کافی در شهرها و روستاها که رای آن برای حجت الاسلام رئیسی می باشد یکی از بزرگترین مشکلاتی بوده است که حتی ستاد مرکزی ایشان نیز در نامه ای به وزارت کشور و شورای محترم نگهبان نسبت به این امر اعتراض کرده است.

حالا باید دید تا پایان رای گیری و همچنین در شمارش آرا و تجمیع چه تخلفات دیگری از سوی دولتیان و مخصوصا وزارت کشور در این زمینه رخ خواهد داد.

منبع : عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار