اهانتی دیگر به اعتقادات

روزنامه اعتماد: "امام حسین(ع) اسطوره ای رنگ باخته است و برای نسل امروز آنقدرها اهمیت ندارد”

ما به روزنامه اعتماد بی اعتمادیم!

روزنامه اعتماد: "امام حسین(ع) اسطوره ای رنگ باخته است و برای نسل امروز آنقدرها اهمیت ندارد

گلستان 24 ، تعجب نکنید، این روزنامه در کشور ایران به چاپ رسیده و مجوز وزارت ارشاد را هم در آستین دارد. حتی پس از انتشار این مطلب هم هنوز پابرجاست و توقیف نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: "اگر وزارت ارشاد با روزنامه اعتماد برخورد نکند، با جنتی برخورد می کنیم."

این در حالیست که چندی پیش هفته نامه 9 دی که طی چند سال اخیر در اثر بیان حقیقت و نقد منصفانه به دولت توقیف شده بود، این روزها مجدداً در تیر رس وزارت ارشاد قرار گرقته و مجدداً توقیف شده است.

توهین

حجت الاسلام رسایی، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی:" آیا این متن توهین‌آمیز در روزنامه اعتماد با متنی که در ۹ دی درباره پذیرش قطعنامه ۹ دی به چاپ رسیده، قابل مقایسه است. اینکه گفته شود برخی چهره‌های سیاسی و مسئولان آن روز فضا را به گونه‌ای فراهم ساختند که امام راحل مجبور به سرکشیدن جام زهر شدند شائبه توهین به امام راحل را دارد ولی اینکه گفته شود امام‌حسین (ع) دیگر اسطوره نیست توهین نیست.

گویا تنها چیزی که از نظر مسئولین وزارت ارشاد خطرناک است، انتقاد به عملکرد دولتیان است، ولی توهین به امام حسین(ع) خیلی اهمیت ندارد. آیا وزارت ارشاد ایران قصد دارد تا همانند دولت فرانسه عمل کند. در فرانسه کاریکاتور پیامبر(ص) بر روی صفحه اول نشریه شارلی ابدو به راحتی چاپ می شود. آیا بین کشور فرانسه و جمهوری اسلامی ایران تفاوتی وجود ندارد؟! آیا روزنامه اعتماد با رانت های بزرگ در حال چاپ است که با چاپ چنین مطلبی هنوز هم برخوردی با آن صورت نگرفته است؟!

ارسال نظر

آخرین اخبار