اجرای مفاد سند 2030 و آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان باعث ریشه کن شدن فرهنگ و تمدن اسلامی،ایرانی خواهد شد.

سند 2030 نمونه بارز نفوذ فرهنگی /تیر خلاص غرب به نظام آموزشی کشور

به گزارش گلستان24؛سند 2030 سندی است که در سال 2015 در سازمان ملل به تصویب رسید و کشور هایی که عضواین سند هستندملزم به اجرای برنامه هایی تا سال 2030 میلادی شده اند.

 مهمترین برنامه های این سند پایان دادن به گرسنگی و آموزش با کیفیت برابری جنسیتی پایان دادن به فقر کاهش نابرابری و دسترسی به انرژی پاک رشد اقتصادی پایدار داشتن شهرهای پایدار و تاب اور، در دسترس بودن آب  آشامیدنی سالم  و فاضلاب  اقدام برای مقابله با تغییر اقلیم ؛ الگوی تولید پایدار ، ارتقا اکو سیستم ، استفاده پایدار از اقیانوس  و دریا و جامعه پایدار و صلح آمیز است.

سازمان یونسکو مسئول اجرایی این سند می باشد و بر کشور هایی که این برنامه ها و دستورات را اجرا می کنند نظارت می کند،مسئولین دولت ایران نیز در اواخر خرداد سال گذشته به صورت پنهانی این سند را امضا کرده بودند که بعد از افشای آن افراد زیادی از جمله رهبر معظم انقلاب  به آن اعتراض کردند. و مانع از اجرای ان بصورت قانونی شدند.

با وجود این که برنامه هایی نظیر پایان دادن به فقر در این سند ذکر شده برنامه های دیگری نیز وجود دارد که بر خلاف فرهنگ و عرف کشور است و با اجرای آنها ضرر های غیر قابل جبرانی به کشور متحمل خواهد شد.

طبق این سند همگان باید حداقل 9 سال به صورت  مختلط در  مدارس درس بخوانند که این موضوع خلاف قوانین و فرهنگ کشور است و بنظر می رسد کمتر خانواده ای به این نوع آموزش نظر مثبتی داشته باشد، زیرا که فرهنگ غنی و اسلامی کشور مخالف این گونه تعارضات در فضای آموزشی کشور می باشد.

با اجرای این سند اندیشه ها و سبک زندگی غربی که در حال فرپاشی است به فرزندان ما دیکته می شود،که بنظر برخی از کارشناسان فرهنگی  اجرایی  این سند نفوذ فرهنگی محسوب می شود و متولیان آن قصد دارند که یه این گونه ریشه های فرهنگ و تمدن اسلامی کشور را بخشکانند.

با وجود برنامه های مثبتی  همچون کاهش فقر و دسترسی به آب آشامیدنی سالم در این سند مسئولین دولت بیشتر به سوی برنامه های منفی آن رفته اند، طبق مفاد این این سند در بعضی از مدارس ابتدایی کشور به صورت مخفیانه به فرزندان ما آموزش های جنسی می دهند که این بر خلاف نظام آموزشی کشور می باشد.

00.

به گفته یک منبع خبری در دبیرستان‌های قم به صورت مخفیانه و دور از چشم والدین، کتابی درباره آموزش مسایل جنسی، به دانش آموزان داده اند و‌ گفته‌اند که والدین متوجه نشوند و پس از اینکه برخی از والدین متوجه این موضوع شده واعتراض کرده اند، گفته شده این کار، بخشنامه آموزش و‌ پرورش بوده است.

کتاب یاد شده شامل آموزش مسایل جنسی به صورت کامل بوده است این در حالی است که بسیاری از دانش آموزان، در این سن و در این اندازه با مسایل جنسی آشنایی ندارند و این موضوع قطعا بر ضرر آنها و جامعه خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار