نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان:

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران گفت: این توطئه‌های دشمنان هیچ‌‎گاه تاثیری در روند جاری کشورمان نداشته و ندارد.

توطئه‌های دشمنان تاثیری در روند جاری کشورمان ندارد

به گزارش گلستان 24، آیت‌الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی دیروز در تهران اظهار داشت: شهادت جمعی از برادران عزیزمان را به مقام مععظم رهبری، خانواده‌های آنان و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم که خداوند مجروحان این حادثه را که بر اثر یک عملیات کور منافقین جدید در کشور شکل گرفت، شفای کامل عنایت کند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بهره‌گیری هر چه بهتر اهالی و شهروندان و مردم از باقی مانده ماه رمضان تصریح کرد: کشور و ملت ما در طول تاریخ از این حوادث بسیار دیده و آب دیده شده و این‌گونه حوادث و توطئه‌ها هیچ تاثیری در روند جاری کشورمان ندارد.

شاهرودی گفت: ما در گذشته دچار یک جنگ سراسری تحمیلی از شمال تا جنوب کشور بودیم که عوامل استکبار بر ما تحمیل کرده بودند و در آن زمان حوادث و ترورهای بیشتر از این شکل گرفت که هیچ تاثیری در روند جاری کشور ما نداشت و این حوادث نیز هیچ‌گاه اثری ندارد.

وی اظهار کرد: ملت ایران آب دیده این‌گونه جنایت‌ها و ترورها هستند و این اعمال هیچ خدشه‌ایی در روند پیشرفت ایران وارد نخواهد کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این اقدام مذبوحانه و ضدانسانی که با هدف مخدوش کردن امنیت مطلوب و پایدار جمهوری اسلامی و سناریویی خام برای سرپوش گذاشتن و جبران شکست‌های مفتضحانه گروه تروریستی داعش در محور مقاومت اسلامی عراق و سوریه و ایجاد رعب و وحشت در ایران اسلامی صورت گرفت نتیجه‌ای جز نمایاندن هر چه بیشتر چهره خبیث آمریکای جنایتکار و تروریسم وهابی صهیونیستی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار