اتحاد و همبستگی مردم ایران بعد از حادثه تروریستی تهران باعث شد تا اهداف دشمن برای ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور ناکام به ماند.

اتحاد مردم باعث شد تا توطئه های دشمنان علیه کشور خنثی شود

به گزارش گلستان24؛در حادثه تروریستی که در روز 12 رمضان رخ داد،دشمنان همیشگی ایران قصد داشتند تا با "ترقه بازی" امنیت کشور را برهم بزنند، که ایستادگی پاسداران این نظام تهاجم بزدلانه ی آنها را خنثی کردند.

پشت صحنه این حرکت خصمانه که امنیت و جان ملت ایران را نشانه گرفته بود کسی نبود جز کشور استعمار گر و زورگوی آمریکا با مشارکت عروسک خیمه شب بازی  او یعنی عربستان سعودی که در این روز ها شرایط سیاسی و اقتصادی خوبی ندارد.

در شرایط فعلی موقعیت ایران در منطقه خاورمیانه هر روز نسبت به روزقبل بهتر می شود و نفوذ سیاسی ایران در کشور های منطقه باعث شده تا بعضی حکام عربی،غربی احساس خطر کنند که این احساس خطر هم دور از انتظار نیست،زیرا که منافع آنها به خطر افتاده است.

حمایت ایران از کشور های مقاومت چون،عراق ،سوریه و حزب الله باید نسبت به قبل افزایش یابد زیرا که این کشور ها سپری هستند بین دشمنان و کشور ایران و به همین دلیل است که اسرائیل  از این محور مقاومت به شدت واهمه دارد.

این روز ها مردم کشور بیشتر به خون شهدای مدافع حرم فکر می کنند و می بینند به چه اندازه مدیون این دلیر مردان هستند که امنیت و مردم  کشور را به خانواده ی خود ترجیح داده اند و برای مبارزه با دشمنان به فرسخ های دور تر از خاک وطن خود رفته اند.

کشور ایران همانند سال های اول انقلاب همبستگی و اتحاد خود را حفظ کرده است،و در این زمان آن جمله معروف امام که فرموده بود« بکشید مارا؛ ملت ما بیدار تر می شود» به خوبی حس می شود زیرا که همگان دیدند بعد از شهادت چندی از هموطنان مان در حادثه تروریستی تهران چه همبستگی بین نظام و ملت ایجاد شد.

دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که با این گونه مسائل نمی توانند کشور ایران را نا امن و مردم را از این نظام خسته کنند،زیرا مردم برای این نظام خون ها و جان ها دادند و به این علت هم تا پای جان به حمایت از خاک وطن خود ایستاده اند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار