رسانه های زنجیره ای حامی دولت بازهم با شروع تهمت ها و افترا های خود به نماینده پیش مردم شریف گرگان و آق قلا قصد تخریب و کنار گذاشتن وی را از صحنه مطالبه گری و پیگری کار مردم را دارند.

حجت السلام سید علی طاهری هدف تخریب رسانه های دروغ پرداز حامی دولت/مطالبه گری حقوق مردم باعث ترس و دلهره در برخی از سیاسیون و مسئولین شده است

به گزارش گلستان24؛رسانه های حامی دولت با راه کار های غیر اخلاقی که در فضای مجازی و رسانه دارند،بیشتر مواقع به اهداف خود می رسند و می توانند افرادی که بودنشان برای این رسانه های و روسای آنها خوشایند نیست از صحنه بیرون کنند.

تخریب،تهمت،ودر بعضی از مواقع فحاشی راه کار های اصلی این گونه از رسانه ها می باشد؛که در زمان انتخابات نیز  به خوبی دیدیم که چگونه این رسانه ها حجت السلام رئیسی را که یکی از کاندید های  ریاست جمهوری بود را تخریب کردند.

آنها این نامزد ریاست جمهوری را با کلمات غلطی چون(اعدام های سال67) تخریب کردند و به او تهمت های ناروایی زدند که با شکل گیری حادثه تروریستی تهران که از سوی دشمنان کشور مدیریت می شد،جنایتکار بودن منافقین را برای مردم آشکار کرد و مردم کشور به این موضوع پی بردند که اعدام منافقین در سال 67 به چه اندازه نیاز بوده است.

در این بین حجت السلام رئیسی که خود سالیان دراز در قوه قاضیه بوده است و از تمام  بالا و پایین های زندگی دیگر کاندیدهاخبرداشته است، بااخلاق مداری خود گذشته ی آنها را برای مردم بازگو نکرد که این عمل صحیح او باعث شد تا حدود5 میلیون رای را به علت بی اطلاعی بعضی از مردم از دست بدهد.

تخریب حجت السلام طاهری برای فرار از کم کاری ها

 درادامه این تخریب ها این رسانه های زنجیره ای در ادامه رسالت خود تصمیم به تخریب حجت السلام والمسلمین سید علی طاهری نماینده ادوار پیشین شهرستان گرگان و آق قلا گرفته اند.

این رسانه ها با  تعابیری چون کم کاری و کم فعالیتی وی در دوران نمایندگی او تهمت های به وی زده اند، که در اثبات دروغ بودن این نسبت ها وتهمت ها فعالیت ها و زحمات نماینده پیشین مردم در پیگیری پروژه پتروشیمی گرگان می باشد.

در مصاحبه ی پیشین حجت السلام طاهری که باخبرنگار ما انجام داده بود،اظهار کرد: بنده و دیگر نمایندگان استان تمام کار های پتروشیمی گرگان را انجام داده بودیم و برای آن نیز سرمایه گذاری مناسب جذب کردیم که به علت دخالت ها و مخالف های آقای صادقلو استاندار گلستان این قضیه به جایی نرسید.

وی از پیگیری این قضیه از شخص وزیر وقت نفت آقای زنگه خبر داده بود که آقای زنگه در جواب به در خواست های مکرر نمایندگان در خصوص پیگری پروژه پتروشیمی گرگان گفته بود که طبق گزارش های که از استانداری گلستان به ما ارسال شده این پروژه به هیچ وجه به نفع استان نیست.

با ارزیابی بازرس شرکت پتروشیمی ایران از مکان پتروشیمی گرگان معلوم شد که این گزارش ها غلط می باشد و مخالفت با شکل گیری این پروژه فقط سیاسی کاری برای فرار از کار بوده است.

حال این رسانه های زنجیره ای و دورغ پخش کن باید بدانند که  مردم فهیم استان و گرگان گول بازی های رسانه ای آنها را نمی خورند و آنها باید پیگیر مشکلات مردم باشند وبه آنها جواب بدهند.

ناگفته نماند که حجت السلام طاهری با پیگیری مشکلات مردم حتی در این دوران که هیچ مسئولیتی ندارد، باعث ترس و دلهره در بعضی از سیاسیون شده وعلت اینگونه تخریب ها مطالبه گیری حق مردم از دولت و مسئولین بوده است.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار