موشک های میان برد سپاه برای انتقام خون شهدای ترور و دیگر هداف سیاسی کشور، قلب فرماندهی تروریست ها را در سوریه درنوردید.

هدف ایران ازحمله ی موشکی به تروریست ها چه بود؟/هشدار سپاه به کشور های متخاصم منطقه

به گزارش گلستان 24،بعد از گذشت کمتر از سی روز از ترقه بازی عناصر  بزدل داعش در پایتخت کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان گونه که از قبل اعلام کرده بود سیلی سختی به این گروه تروریستی زد.

در دیدار دیشب رهبر معظم انقلاب با گروهی از خانواده های شهدای مدافع حرم و مرزبان، ایشان فرمودند که :«دشمنان نمی توانند به ما سیلی بزنند،ما به آنها سیلی می زنیم این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان می لرزد»

تنها یک ساعت بعد از این سخنرانی فرماندهی کل قوا موشک های میان برد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز تجمع فرماندهان و منابع استراژتیک داعش در دیرالزور سوریه را  آماج حملات خود قرار داد.

این حملات موشکی ایران بعد از سی سال تیتر یک رسانه های جهان شد و تحلیل های مختلفی نسبت به آن توسط کارشناسان مسائل سیاسی صورت گرفت.

تحریم های جدید آمریکا و گزافه گویی های حکام عربستان سعودی می تواند جزء اهداف مهم این حملات باشد،ایران با به رخ کشاندن این توانمندی موشکی خود به حکام سعودی فهماند که آنها در معدالات جمهوری اسلامی نقطه سیاهی بیش نیستند.

همچنین پیام دیگر این حملات برای کسانی بود که به دنبال برجام موشکی ایران بودند و این موضوع برای آنها مسجل شد که قدرت موشکی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

عبور موشک های ایران از آسمان دوکشور همسایه(عراق،سوریه)قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در منطقه نشان داد، واین موضوع را به اثبات رساند که اگر ایران اراده کند به راحتی خاک اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار می دهد.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار