باتوجه به قدرت بازدارندگی توان موشک ایران و حمله سپاه به مقر فرماندهی تروریست ها در سوریه تمامی سیاست مداران کشور به لزوم ماندگاری و پیشرفت در توان موشکی کشور تاکید کردند.

دنیای فردا دنیای موشک هاست/حمایت حداکثری احزاب سیاسی کشور از توان موشکی سپاه

به گزارش گلستان24؛ قدرت بازدارندگی و دفاعی هرکشور باعث می شودتا در معادلات سیاسی و دیپلماسی آن کشور هم تغیراتی ایجاد شود و دیپلمات ها می توانند تنها به پشتوانه ی نیروی نظامی و ملت خود امور سیاسی و بین المللی کشور خود را اداره کند.

با توجه به اتفاقاتی که در صحنه سیاسی و بین مرزهای کشور های منطقه رخ می دهد داشتن یک نیروی نظامی پر توان را می توان از پایه های قدرت هر کشور محسوب کرد.

در کشور ایران برخی از سیاست مداران به دنبال این بودند که توان نظامی و موشکی کشور را که بازدارنده و عامل اصلی امنیت فعلی کشور میباشد را به یکباره برچینند و از بین ببرند.

این افراد در گروه های سیاسی بزرگ و با حمایت برخی از صاحب منسبان نامی کشور همراه با پشتیبانی رسانه های زنجیره ای از ماه های قبل با بیان این شعار که"دنیای فردا دنیای گفت وگو است نه موشک" قصد داشتند تا توان موشکی کشور را به حاشیه و نابودی بکشانند.

البته این موضوع قابل درک است که گفت و گو بهتر است از نظامی گری ولی باید دید که افراد مقابل حاضر به گفت و گو هستند و یا اینکه طرف های مقابل بعد از گفت و گو تغیرایتی در رفتار خود ایجاد می کنند یا خیر؟ که در مسئله برجام هسته ای دیدیم که اینچنین نیست.

جدای از این مسائل بعد از حملات کور برخی از تروریست ها به کشور و حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهی این تروریست ها تازه این سیاست مداران و رسانه های زنجیره ای شان به این موضوع پی برده اند که توان موشکی به چه اندازه به نفع کشور می باشد.

البته باید دید که این افراد تاچه زمانی حمایت های خود را از نیروی نظامی کشور ادامه داده و تا چه حد امنیت مردم را به بازی های سیاسی خود ترجیح می دهند.

انتهای پیام/پ 

ارسال نظر

آخرین اخبار