در پی حواشی روز قدس؛

بعد از شعار دادن تعدادی از افراد در راهپیمایی روز جهانی قدس علیه حسن روحانی،تیم رسانه ای دولت با ایجاد جو رسانه ای فضای مجازی کشور را درگیر حواشی کرد.

جنگ روانی تیم رسانه ای دولت برای کم کاری های دولت
به گزارش گلستان24،بازهم عده ای حزب الهی نما، تیشه به ریشه حزب الله زدند،دیروز در راهپیمایی پر شور و ملی روز قدس عده ای با سر دادن شعار علیه رئیس جمهور کشور باعث شدند تا دوباره جوانان و مردم انقلابی در به گونه ای دیگر مطرح شوند که زیاد خوشایند نیست.

رهبر معظم انقلاب پیش تر در 28بهمن سال 91 در رابطه باهمین مسائل فرمودند:«این که من از بعضى مسئولان و سران کشور گله‌گذارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانى که میتوانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند»

همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند، کسانی که ادعای انقلابی گری دارند نباید با اینگونه کار های ناپسد موجبات حاشیه سازی برای کشور را فراهم کنند،تا برخی از افراد بتوانند با استفاده از جو رسانه ای این حاشیه ها از زیر بار خیلی از کار ها فرار و پاسخگوی مسائل پیرامون نباشند.

البته این را هم باید گفت که آقای رئیس جمهور بارها با کلمات زشت و سخیف به منتقدان خود حمله کرده است و در مقابل منتقدان نیز شعار هایی داده اند که ممکن است از سرناآگاهی برخی افراد بوده باشد، شخصی مانند رئیس جمهور نباید به این اندازه در مقابل این موضوع گارد بگیرد، زیرا در تمام کشور های دنیا مخالفین و منتقدان رئیس جمهور به این شکل وجود دارد.

جدا از بحث خوب بودن و یا زشت بودن این عمل،در دفعات قبلی نیز افرادی از حسن روحانی انتقاد کرده بودند اما اینگونه مواضع سر سختانه و جو رسانه ای پیش نیامده بود،البته این را هم باید در نظر داشت که شخص آقای روحانی همیشه در مواقعی که در تنگنا قرار می گیرد با استفاده از تیم رسانه ای خود به راحتی میدان پاسخگویی را ترک میکند.
 
انتهای پیام/ پ

 

 
 
 
 
 

 

ارسال نظر

  • خبرنگار
    0

    واسه روحاني عالي بود. خوراك خوبي واسه رسانه هاي غربي از جمله بي بي سي شد.

  • دانشجویان
    0

    جای اکبر هاشمی رفسنجانی خالیه که روز قدس رو ببینه.تازه یک ماه از انتخابات گذشته و اصولگرایان شکست سنگینی خوردند . همه دارن از آتش به اختیار و مفهوم آن میگن!!!! گل به خودی اصولگرایان بود. بنی صدر 84 ساله هم خوشحال شد که بعد 35 سال از رفتنش از ایران، نام وی در خیابان های تهران شنیده شد. و همه دارن در مورد دکتر ابوالحسن بنی صدر حرف میزنند.. چه اشتباهی کردن واقعا کی بهشون خط داده بود واقعا اشتباه بدی و ناشیانه ای کرد..

  • صمدمحمدی
    0

    الا ای شیرمردان سپاهی/علمداران عدل و دادخواهی/منافق از وجودت گشته غمگین/چو سیلی میزنی سخت است و سنگین/امید و ملجا مستضعفانی/ندای مهر و وحدت در جهانی/چو آید فتنه جو با هر نقابی/فدای رهب رو این انقلابی/رژیم صهیونیستی دیر یا زود/شود از اقتدارت جمله نابود/یداللهی،عزیزی،ذولفقاری/تو معنای دقیق اقتداری/شدی خاری به چشم دشمن دین/کند خالق تو را هر لحظه تحسین/الهی تا ابد پاینده باشی/سراسر در جهان نابنده باشی.

  • اميد - حميد
    0

    به عشق هاشمي رفسنجاني به روحاني رأي داديم و تا آخر از دولت مردمي روحاني حمايت مي كنيم.

آخرین اخبار