مریم رجوی سرکرده گروه منحل شده ی منافقین،بطور آشکار در سخرانی خود در فرانسه گفت: هسته مرکزی فتنه 88 و برخی از آشوب های سیاسی درون ایران را ما شکل داده ایم.

عامل اصلی تخریب حجت السلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد/سران فتنه 88و حامیان آنها رسوا شدند

به گزارش گلستان 24؛ منافقین کور دل در تیر ماه سال 1360 دست به ترور های مکرر مسئولین وکسانی که دل به گروی این انقلاب داشتند زدند و بی رحمانه مردم کشور را به بهانه هایی واهی به قتل رساندند، همانگونه که امروز داعش در عراق و سوریه قتل عام می کند.

در همین هفته نیز همزمان با سالگرد ترور مسئولین کشور از جمله آیت الله شهید بهشتی و شهید صدوقی، منافقین در همایشی که در فرانسه برگزار شد،به همرا چند تن از مسئولین کشور های متخاصم عربی و اروپایی به افشای حقایقی در رابطه با براندازی نظام جمهوری اسلامی زدند.

مریم رجوی همسر مسعود رجوی در این بین به عنوان رئیس این گروه منحله در رابطه با فتنه ی سال 88گفت:هسته شکل گیری این آشوب ها ما بودیم،ما بودیم که شعار رای من کو را به مرگ بر اصل ولایت فقیه تبدیل کردیم.

او ادامه:ما توانستیم در انتخابات اخیر شعار نه جلاد نه شیاد را در بدنه اجتماعی کشور جا دهیم، که این موضوع صدای رهبر ایران را نیز در آورد که چرا جای شهید و جلاد عوض شده است.

با توجه به اظهارات سرکرده این گروهک معدوم بعد چندین سال آشکار شد که چه کسانی پشت پرده وهم دست سران فتنه در جنایات سال 88 بوده اند و آشکارشد که برخی از سیاسیون در این نظام چگونه با منافقین دست به دست هم داده بودند تا این نظام را سرنگون کنند.

منافقین با استفاده از فضای رسانه و همکاری برخی از سیاسیون داخل کشور در انتخابات چند ماه پیش هم در تلاش بودند ،افرادی که ضربه های مهلکی به این گروه در سال های 67  زده بودند را در بین مردم قاتل و بد جلوه دهند.

حال آنهایی که شعار رفع حصر سران فتنه را می دهند باید صریحا مواضع خود را روشن کنند و بگویند که چه کسانی فتنه سال 88 را دنبال می کردند در غیر این صورت آنها هم با منافقین در یک سوء دیده خواهند شد.

                         


 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار