یادداشت؛

ضد انقلاب با هدف گرفتن شریان های حیاتی کشور ازجمله سپاه و قوه قضائیه قصد دارد تا کشور را از پایه سست ودر معرض نابودی قرار دهد.

دستگاه های انقلابی  و مردمی  هدف تخریب ضد انقلاب

به گزارش گلستان24؛بعد از پیروزی انقلاب و رشادت های جوانان مومن و انقلابی، کشور با هجمه ی وسیع ضد انقلاب چه از داخل و چه از خارج مواجع شد و بسیاری از افراد انقلابی در این راه مورد اصابت ترکش های تخریبی ضد انقلاب قرار گرفتند.

تخریب دستگاه هایی که عمل کردی قابل قبول داشته و جلوی ضد انقلاب ایستاده اند هم ازترکش های این فضاسازی ها و تخریب ها در امان نمانده اند و هواره درحال تخریب می باشند.

این تخریب ها با پشتوانه های عظیم سیاسی که بعضا بعضی از مسئولین عالی رتبه کشور سهوا و یا عمدنا تنور آن را داغ می کنند شکل می گیرد و تیم های رسانه ای باقدرت و تعداد بالا تا از پا انداختن طرف مقابل پیش می روند.

قوه قضایه،سپاه،شورای نگهبان و نیروی قدس از جمله دستگاه هایی است که در این چند مدت مورد اصابت ترکش های تخریب کننده برخی از مسئولین کشور و رسانه های خارجی و داخلی قرار گرفته اند.

نکته ای که در این موضوع حائر اهمیت است، این نکته می باشد که تمامی دستگاه های  هدف گرفته شده از شریان های حیاتی کشور می باشند و در صورت نبود هر کدام از آنها کشور دچار بحرانی عظیم خواهد شد.

از تخریب این دستگاه ها این طور به نظر  می رسد که دشمن قصد دارد تا با از بین بردن شریان های حیاتی کشور نظام را از درون متلاشی و مردم را نسبت به این انقلاب بی اعتماد کند.

با توجه به این اقدامات گسترده دشمن، جریان های سیاسی درون کشور نباید برای بهره برادری از این  هجمه های برای گروه های سیاسی خوداقدامی بکنند و آب در آسیاب دشمن بریزند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار