یادداشت مسلم رستمانی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:

جناب حجت الاسلام فضیلت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جواب منتقدان فصلنامه استارباد مطالبی را به زیور سخن آراستند که مؤیًد افول جایگاه ایشان در حد سمپاتی یک جریان سیاسی می باشد !

یا شیخ ؛ تکلیف از شما ساقط نیست!

به گزارش گلستان24، مسلم رستمانی فعال سیاسی اجتماعی غرب گلستان طی یادداشتی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نوشت:

جناب حجت الاسلام فضیلت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جواب منتقدان فصلنامه استارباد مطالبی را به زیور سخن آراستند که مؤیًد افول جایگاه ایشان در حد سمپاتی یک جریان سیاسی می باشد !

جناب شیخ؛ آنچه حضرتعالی فرمودی این گمانه را تقویت می کند که وظیفه مدیریت فرهنگی صرفاً نظارت هست نه ممیّزی و کنترل! در حالی که شما داعیه دار و متولی فرهنگ بوده و باید بر امور  مشرف و تصمیم گیرنده در راستای برخورد ارشادی یا ناهی باشی

جناب شیخ؛ این بیان که دیگران بیایند و گزارش دهند تا حضرتعالی ورود پیدا کنی نقض غرض و در تعارض با وظیفه ذاتی شماست . جنابتان موظف به رصد ماوقع  فرهنگی و اخذ تصمیمات بازدارنده در حق تخطی کنندگان هستید این تکلیف و تکالیف همسوی قانونی بر دوش شما نهاده شده .

جناب فضیلت؛ ادعا دارید که چیزی ندیدید ! بله وقتی مدیریت سیاسی و جناحی شد باید هم ندید یا غمض عین کرد! فصلنامه استارباد دیگر چه باید می گفت تا شما باور کنید که آنها همه همّ و غمّ شان معطوف به تطهیر خط نفاق و ایجاد تغییر نگرش مردم نسبت به آنهاست.

حضرت آقا شما با این گفتار باثبات رساندی که گامها از مردم دوستدار انقلاب و آرمانهای حضرت امام ره و مقام معظم رهبری عقب تری .

فرمودی هنوز دیرنشده ، منتقدین باید باشما مکاتبه کنند! مکاتبه کنند که چه بشود؟ آیا میشود دلگرم به اقدام شایسته شما بود درحالیکه باجمله نسنجیده ات مبنی بر « اگر منتقدان دنبال کتک زدن  و جوسازی نیستند» کنه ضمیر و تعلق خاطر خود را برملا ساختی!

فرمودی : گیرم اتفاقی افتاده که نیاز به اثبات دارد!

عجبا و اسفا آیا توهین به روحانیت آگاه و پیشرو و پرچمداران نهضت روشنگری با عناوین سخیفی چون « آخوند درباری، آخوند انگلیسی، حقه باز، شارلاتان و..» در نظر شماآنقدر کم اهمیت هست که اینگونه میفرمایی؟! و دهها مورد دیگر که مجال پرداختن در این مقال نیست .

مخلص کلام آن که زیبنده دارالمؤمنین گرگان نیست که عده ای که عناد آشکارشان با انقلاب و دستاوردهای آن نیاز باثبات ندارد با پشتگرمی ناشی از سکوت معنادار  متولیان امر مبادرت به تحریف تاریخ و واقعیات انقلاب اسلامی و مصادره آن نمایند به هر حال شما مسئولید و پاسخگو . از تسدیع عذرخواهم

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار