در پی دستگیری حسین فریدون؛

بازداشت حسین فریدون و محاکمه ی وی یک آزمونی سخت برای جناح اصلاحات و حسن روحانی است تا نشان دهند که بدون هیچ عذری به قانون کشور و مبارزه با فساد پای بند هستند.

شروع مبارزه با فساد اقتصادی  از ساختمان پاستور کلید خورد

به گزارش گلستان24،دیروز با اعلام خبر دستگیری حسین فریدون برادر رئیس جمهور موجی از اظهار نظر ها و موضع گیری ها در فضای رسانه شکل گرفته و قوه قضاییه و حسن روحانی را در آزمونی سخت قرارداده است.

برادر رئیس جمهور به دلیل اتهامات مالی به دستور دادستانی بازداشت شده است و در صورت ارائه دادن وثیقه به طور موقت آزاد می شود،حالا باید دیدی که آقای روحانی چه عکس العملی از خود نشان خواهد داد.

با دستگیری و زندان کردن حمید بقایی از مسئولین دولت محمود احمدی نژاد،قوه قضائیه نشان داد که هیچ عهد اخوتی با احزاب و جناح های مختلف نبسته وهرکس که قانون را رعایت نکند با دژ آهنین عدالت روبرواست.

البته در طول این چند ساعت که خبر دستگیری فریدون رسانه ای شده است،حامیان دولت وجناح اصلاحات به تطهیر این فرد پرداخته اند و در پی تخریب قوه قضائیه هستند.

این دسته از جریان سازان شبکه های اجتماعی در چند روز پیش بادستگیری حمید بقایی از قوه قضائیه تمجید کردند و ندای عدالت سر می دادند ولی در این چند ساعت یه یک باره تغیر مواضع داده اند و معلوم شد که پشت پرده این جریان سازی ها چه کسانی هستند.

آنهایی که در پی این هستند تا از برقراری عدالت جلوگیری کنند باید بدانند که مردم همه آگاه هستند و منتظر اجرای اعدالت برای کسانی هستند که به عبارتی به آنها یقه سفید یا آقا زاده می گویند.

 انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار