پلیس انگلیس هر روز با شکایاتی از انتشار تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان مواجه است.

انتشار تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان

افسران محافظت از کودکان در انگلیس خبر دادند روزانه حداقل یک مورد از انتشار تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان گزارش می‌شود.

 تصاویر سوءاستفاده جنسی

به گزارش گلستان 24، به نوشته گاردین، در برخی از این موارد کودکان ابتدا هدف سوءاستفاده بیگانگان قرار گرفته و بعد از در دست داشتن تصاویر سوء استفاده جنسی از آنان اخاذی شده است.

 

آژانس ملی جرایم با راه‌اندازی کمپینی به والدین یاد می‌دهند چطور در مواردی که از کودکان سوءاستفاده جنسی شده و عکسشان منتشر می‌شود، محافظت کنند.

«زو هیلتون» ریاست افسران مبارزه با سوءاستفاده از کودکان گفته‌اند گزارشاتی از شرایط نامناسب مربوط به انتشار عکس سوءاستفاده جنسی از کودکان دریافت می‌کنند. این گزارشات معمولا از جانب والدین یا معلمان به اطلاع پلیس می‌رسد.

به گفته یکی از سخنگویان افسران محافظت از کودکان این جرم را بسیار بزرگ عنوان کرده و گفت زندگی کودکان را به نابودی می‌شکاند.

به گفته پلیس ایرلند یک نوجوان ایرلندی بعد از انتشار چنین عکسهایی از خودش و ارعاب، اقدام به خودکشی کرده است. در بسیاری از موارد کودکان و نوجوانان خودشان عکس‌هایشان را برای دوستانشان به اشتراک می‌گذارند اما بعد از آن برای اخاذی مورد تهدید قرار می‌گیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار