سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق شدند دیپلمات ربوده شده ایرانی را در عملیاتی پیچیده در یک منطقه خاص و بخشی از کشور یمن از چنگال تروریست‌ها آزاد کنند.

دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن آزاد شد+ فیلم

 دقایقی پیش نوراحمد نیکبخت دیپلمات ایرانی مستقر در صنعا که تیرماه سال گذشته در راه منزل خود به سفارت جمهوری اسلامی ایران در یمن، توسط گروههای تروریستی بین المللی ربوده شده بود،از طریق فرودگاه مهرآباد به تهران بازگشت.

به گزارش گلستان 24، آزادی وی از بند گروههای تروریستی بین المللی با سلسله اقدامات اطلاعاتی امنیتی سربازان گمنام امام زمان و پس از رهگیری های اطلاعاتی محل اسارت وی صورت گرفت و در نهایت نیکبخت در یکی از مناطق یمن توسط نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از چنگال تروریست ها آزاد شد.

وزارت اطلاعات، این موفقیت را به محضر امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و خانواده آقای نیکبخت تبریک گفت.

دیپلمات ایرانی آزاد شده در بدو ورود به کشور مورد استقبال حسین امیر عبدالهیان معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده خود قرار گرفت.

 

امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران:

دیپلمات ایرانی در عملیاتی پیچیده و در منطقه خاصی از یمن توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) آزاد شد.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه صبح امروز در بدو ورود دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود یک سال و نیم قبل آقای نوراحمد نیکبخت دیپلمات سفارت کشورمان در صنعا توسط گروه‌های تروریستی ربوده شد.

وی افزود: از ابتدا کمیته ویژه‌ای در وزارت خارجه تشکیل و تمامی بخش‌های ذیربط در این کمیته فعالانه حضور داشتند.

امیرعبداللهیان تأکید کرد: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات در نهایت موفق شدند دیپلمات ربوده شده ایرانی را در عملیاتی پیچیده در یک منطقه خاص و بخشی از کشور یمن از چنگال تروریست‌ها آزاد کنند.

امیر عبداللهیان افزود: این موفقیت را خدمت رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و همه ملت ایران و عزیزان گمنامی که تلاش های ارزشمندی را برای آفریدن این لحظات شیرین ایجاد کردند، تبریک می گویم.

وی افزود: خدا را شاکریم که در ایامی که به حضرت زهرا(س) تعلق دارد با تلاش های سربازان گمنام در وزارت اطلاعات شاهد برگ دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران هستیم.

1. دانلود فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار