(بخوانید بی ژن)

اگر می خواهید بدانید فرزندتان در آینده فردی موفق خواهد شد یا خیر، سری به آزمایشگاه ها بزنید و آزمایش ژنتیک بدهید. اگر در آینده فردی باهوش، ثروتمند، پرقدرت شود نتیجه آزمایش تنها دو کلمه است : ژنِ خوب!

من بیژن هستم

به گزارش گلستان 24، اگر می خواهید بدانید فرزندتان در آینده فردی موفق خواهد شد یا خیر، سری به آزمایشگاه ها بزنید و آزمایش ژنتیک بدهید. اگر در آینده فردی باهوش، ثروتمند، پرقدرت شود نتیجه آزمایش تنها دو کلمه است : ژنِ خوب!

اما اگر قرار باشد در آینده فردی بی استعداد و بیکار شود نتیجه آزمایش ژنتیک تنها همین دو کلمه خواهد بود: بیژن ! (بخوانید بی ژن)

به همین خاطر است که بعضی آقازاده ها معمولاً در آینده صاحب ثروت می شوند. این ریشه در ذات و ژن خوبِ آنها دارد و اصلاً ربطی به بند "پ" و رانت و زد و بند ندارد.

چندی پیش حمیدرضا عارف پسر عارفِ بزرگ، معاون اول اصلاحات، کاندیدای دور پیش ریاست جمهوری و کلی وزارت خانه جور  و واجور بود اعلام کرد که ژنِ خوب دارد و جز انسانهای ذاتاً موفق است.

نشان به آن نشان که در سن 23 سالگی توانست اعتماد شرکت بزرگ ام تی  ان را جلب کند و نمایندگی آن را در ایران بیاورد و درصد بالایی هم از سهامش کسب کند. بالاخره ژن ِ خوب کار خودش را می کند.

شما هر چقدر هم که درس بخوانید و برای یافتن شغل مناسب تلاش کنید اگر ژنِ برتر نباشید به هیچ جایی نمی رسید. طبق تحقیقات میدانی، کسانی که ژنِ برتر را دارند تعداد انگشت شماری هستند و تقریباً نیمی از ارز کشور را در دست دارند!

آقازاده هایی هم داریم که جز ژندارانِ برتر نیستند و مانند مردم عادی نفس می کشند و سوار اتوبوس واحد می شوند و تفریحشان هم خوردن کتلتِ خانگی در پارکِ سر کوچه است.

ژنِ برتر مانند خون است و از نسلی به نسل بعد منتقل می شود و امکان ندارد در غیر از آن خاندان وجود داشته باشد. این ها گروهی هستند که پول خوردشان اسکناس پنجاه هزار تومانی است و تفریحشان هم سفر به جزایر دور دست شمالی می باشد.

بیژن (2)

در کل خواستیم بگوییم اگر ژن شما برتر نیست همان بهتر که منقرض بشوید تا اینکه فرزندانی بی استعداد را تحویل جامعه بدهید. در ضمن قرار است از ژن خانواده عارف نمونه برداری کنند و در موزه ملی ایران بعنوان نژاد برتر ایرانی نگهداری کنند.

انتهای متن/

ارسال نظر

آخرین اخبار