دبیر شورای مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان؛

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان حضور دو ملی پوش ایرانی را در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به شدت محکوم کرد و این اقدام را حرکتی ناجوانمردانه خواند.

تقدیر غاصبان اسرائیلی از حرکت دوملی پوش کشورمان نشان دهنده ابطال اقدام این دو فوتبالیست می باشد.

به گزارش گلستان24،حضور دو بازیکن ملی پوش ایران در مقابل یک تیم اسرائیلی باعث شد عده ی زیادی از مردم نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند، در همین رابطه یونس نظری دبیر مواضع بسیج دانشجویی  استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:سالیان درازی است غده ای سرطانی در جهان ، بشریت را آزرده و ملتی مظلوم از وجودش رنج ها می کشد،رژیمی که از شدت ظلم و جورش در قبال مردم مظلوم فلسطین هر چه بگوییم باز هم گویی که هیچ نگفتیم.

او ادامه داد:چند صباحی است جسارت این رژیم اشغالگر به دلیل سکوت جامعه بشری و حتی برخی ممالک اسلامی به اوج رسیده است هرچند همه این ها در حالی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛ اسرائیل ٢٥ سال اینده را به چشم نخواهد دید  اما چه بسیار بودند رهبرانی  این رژیم کودک کش که آروزی نابودی اسلام ناب و نظام مقدس جهوری اسلامی را با خود به گور بردند.   

وی افزود:خصومت و دشمنی رژیم صهیونیستی بر آحاد جامعه اسلامی اَعم از شیعه و سنی پوشیده نبوده و نیست رژیم صهیونیستی که در یک دهه اخیر دشمنی آشکارای خود با نظام  اسلامی را به اوج رسانده دست به هر اقدام جنایتکارانه ای برای پیشبرد اهداف خود زده است ؛ چه ترور دانشمندان هسته ای ایران و چه حملات نظامی و موشکی پی در پی به نوار غزه که نتیجه آن خون ریزی بسیاری بوده است .

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان یاد آور شد:این جنایات همواره توسط مردمانی آزاده از هر قشر با هر رنگ و نشانی محکوم بوده و هریک به نحوی اعتراض خود را به گوش جهانیان رسانیده  اند،در این بین ورزشکاران مسلمان و حتی بعضا غیرمسلمان با شیوه ای مرتبط اعتراض خود را به جنایات این رژیم اعلام و از رویارویی با نمایندگان و حریفان رژیم اسرائیلی سر باز میزدند و این اقدام را به عنوان نوعی محکومیت به عالم می فهماندند .

وی تصریح کرد:چه بسیار ورزشکاران و پهلوانان بزرگ ایرانی که به علت پایبندی به این آرمان و هدف مدال های رنگارنگ عرصه رقابت را از دست دادند تا قوت قلبی برای کودکان فلسطینی باشند.

دبیر شورای تبعین مواضع دانشجویی استان با بیان اینکه حضور دو ملی پوش کشور مان در مقابل تیم اسرائیلی این سنت حسنه را به بهانه ی حرفه ای گری لکه دار کرده است، گفت:مسلما این حرکت که موجب زیرپا گذاشتن رویه همیشگی ورزشکاران ایرانی در مواجه نشدن با غاصبان رژیم صهیونیستی بود، جز ننگ  قرارگیری نام آنها در کنار رضایت دهندگان به ظلم مستمر غاصبان کودک کش ، ثمر دیگری برای آنان نخواهد داشت،چراکه ابطال اقدام این بازیکنان زمانی هویدا می شود که رسانه های اسرائیلی علنا از این اقدام حمایت می کنند.

 نظری در پایان خاطر نشان کرد:از یکایک مسئولین وزارت ورزش و جوانان به ویژه فدراسیون فوتبال انتظار میرود تا با اقداماتی در خور و شایستهَ یک نظام اسلامی با عاملان این حرکت ناپسند برخورد قاطع صورت دهند

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار