عناصر فتنه حتی در این زمان که در حصر خانگی به سر می برند در تلاش هستند که با کمک رسانه های بیگانه فضای سیاسی کشور را متشنج کنند.

جرائم عناصر فتنه سال 88 قابل بخشش نیست/حکم دادگاه در خصوص فتنه گران بلا شک سنگین خواهد بود

به گزارش گلستان24؛ در سال 88 سران فتنه که خود در صدد بدست گیری سکان ریاست جمهوری کشور بودند با ایجاد فضای دو قطبی و تحریک جوانان در کشور سعی داشتند تا وضعیت نظام جمهوری اسلامی را به همانند نظام سوریه وعراق تبدیل کنند.

میرحسن موسوی و مهدی کروبی که خود را سردمدار به اصطلاح آزادی خواهان می دانستند با نظر بر این که رای بیست چند میلیونی ملت دروغ است می خواستند دیکتاتور وار بر جمهوری اسلامی ایران چیره شوند و بر آن حکومت کنند.

این آقایان نتوانستد ببینند که رقیباشان با ذهنیت و فکری مخالف عقیده های آنها پیروز شود چرا که از اوایل انقلاب بیشتر سکان ریاست جمهوری در دست همفکران آنها بوده است و آنها این مقام اجرایی کشور را به گونه ای ارثیه پدری خود می دانستند.

به هر حال این سردمداران فتنه که حامیان نفوذی آنها به روز شهادت امام حسین (ع) و واقعه ی عاشور هم رحم نکردند پاسخی جز محاکمه ندارند که بلا شک نتیجه این محاکمه نیز به شدت سخت خواهد بود.

حامیان ضد انقلاب این عناصر فتنه گر با در دست داشتن رسانه های بزرگ در خارج از کشور در چند مدت اخیر به حمایت از این افراد  پرداخته اند و با مطرح کردن موضوعاتی قصد بی گناه جلوه دادن موسوی و کروبی را دارند.

این عناصر فتنه که در حال حاضر مورد لطف نظام قرار گرفته اند و در بازداشت خانگی با تمام امکانات به سر می برند در نظر دارند که با راه انداختن بازی نمایشی اعتصاب غذا خود را مظلوم جلوه داده و از جرایم خود سر باز زنند.

در خواست پی در پی این فتنه گران برای برگزاری دادگاه علنی بدون شک بر ضرر آنها خواهد بود واین موضوع را خود این افراد هم می داند ولی برای ایجاد تشنج در کشور حتی در  زمان حصرهم از از هیچ تلاشی دست نمی کشند.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار